Плановете за растеж ще достигнат 30 държави, в които оперира шведският производител
Polestar обяви допълнителни планове за разширяване на автомобилното изложение в Мюнхен, увеличавайки присъствието си до още 12 пазара.
От стартирането си през 2017 г., Polestar постоянно разширява мрежата си от търговци на дребно и операции, като от девет на 18 през 2021 г., като последното допълнение увеличава общия брой територии до 30.
Новият растеж е фокусиран върху Европа и Близкия изток, като обхваща страни като Люксембург, Исландия, Кувейт и Обединените арабски емирства, като още ще бъдат потвърдени през следващите месеци.
„Растежът в този мащаб е безпрецедентен и потвърждава позицията ни като наистина глобална, чиста марка за електромобили“, каза главният изпълнителен директор на Polestar Томас Ингенлат.
„Нашият уникален бизнес модел ни позволи да развием производствения капацитет, от който се нуждаем, за да задоволим търсенето. Нашият подход за цифрови технологии означава, че можем да навлезем по-бързо на нови пазари. И най-важното е, че мрежата за услуги, жизненоважна за спокойствието на клиентите, вече е налице. "
Polestar няма традиционни дилъри, вместо това избира да управлява мрежа от „пространства“, където потенциалните клиенти могат да видят автомобилите. На тези места не е възможно да се купи Polestar 2 - всеки аспект от процеса на закупуване трябва да се извършва онлайн.
Новината идва от по-голямата гама от налични автомобили Polestar 2, тъй като наскоро Polestar добави стандартни и батерии с дълъг пробег към модела, присъединявайки се към съществуващото двойно моторно предлагане.
И докато хибридният Polestar 1 скоро ще спре производството, кросоувърът Polestar 3 ще пристигне през 2023 г., като производството ще бъде потвърдено в САЩ в завода на Риджхилl на Volvo в Южна Каролина, заедно с настоящия S60 и следващото поколение на XC90. Конкурентът на Tesla Model X ще се основава на новата SEA архитектура на компанията-майка Geely, първият автомобил от Volvo Group, който го ппроизвеждаroup car to do so.