Обещават моделът да бъде по-пестелив на гориво и със завидна пъргавина
Porsche конструира новото поколение Cayenne с олекотени материали, което доведе до редуциране на теглото с цели 200 кг. Кросоувърът беше уловен по време на тестовия си пробег.
Следващото поколение Cayenne драстично ще олекне. SUV Porsche, който сега показва 2,4 тона нетно тегло, по информация на auto motor und sport е олекнал с повече от 200 кг.
Porsche Cayenne е станал по-плосък
Благодарение на това Porsche обещава Cayenne да покаже не само икономия на гориво, а също така и завидна пъргавина. Всичко това е в резултат на новата модулна платформа, която Porsche Cayenne споделя с Audi Q7, предстоящото Lamborghini Urus и следващия Touareg.
Прототипът е в обичайната одежда на сегашния модел, но въпреки това ясно се вижда, че линията на покрива е по-дълга и височината определено е редуцирана. Като цяло, Cayenne се е сдобил с по-спортна линия. Дизайнът е продиктуван от Macan и студията Sport Turismo.
Край на многото бутони
Задвижването на топ версията се очаква отново да бъде с познатите V6-Biturbo, хибридно задвижване и V8 турбо. Дали портфолиото ще включва и дизелов все още не е сигурно. Новото в Cayenne е активният заден спойлер върху ръба на покрива, което е новост за един SUV.
По-малко е повече, гласи мотото на инфотейнмънт системата, при което броят на бутоните е значително редуциран. И тук Cayenne отново залага на модулната система на концерна.