GTS версията на Cayenne, която ще дебютира на автомобилния салон в Пекин, ще разполага с 420 к.с.. Продажбите й ще започнат през още това лято.
„Cayenne GTS не запълва единствено нишата между Cayenne S и Cayenne Turbo. Тя се разграничава ясно от останалите модели благодарение на специалния си характер”, гласи официалното съобщение на Porsche. В случая обаче няма как да се съгласим с PR екипа от Цюфенхаузен, тъй като промените не са чак толкова съществени.
За база е използван 4,8-литровият V8 на Cayenne S, който стандартно генерира 400 к.с., но след някои минимални корекции максималната му мощност е нараснала с 20 к.с. Преработена е и осемстепенната Tiptronic S трансмисия, за да може спринтът от място до 100 км/ч да бъде постижим при налични 5,7 секунди (5,9 за Cayenne S). Максималната скорост вече достига 261 км/ч (258 км/ч) при среден разход от 10,7 литра за 100 км пробег по стандартите на NEDC.
Cayenne GTS е оборудван с активното PASM окачване на Porsche, като в случая клиренсът е намален сериозно – цели 24 мм спрямо Cayenne S. Във визуално отношение пък новият модел споделя много от характеристиките на Cayenne Turbo като например предната броня, раздутите арки на калниците и задния спойлер. В салона впечатление правят стандартната тапицерия от кожа и алкантара, както и електрическите предни седалки, които се регулират по осем показателя.
Продажбите на Cayenne GTS ще стартират в началото на юли, като базовата цена за модела в Германия е 90 774 евро.