Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Cayenne GTS: Нещо средно

10.04.2012 15:24

GTS версията на Cayenne, която ще дебютира на автомобилния салон в Пекин, ще разполага с 420 к.с.. Продажбите й ще започнат през още това лято.

„Cayenne GTS не запълва единствено нишата между Cayenne S и Cayenne Turbo. Тя се разграничава ясно от останалите модели благодарение на специалния си характер”, гласи официалното съобщение на Porsche. В случая обаче няма как да се съгласим с PR екипа от Цюфенхаузен, тъй като промените не са чак толкова съществени.

За база е използван 4,8-литровият V8 на Cayenne S, който стандартно генерира 400 к.с., но след някои минимални корекции максималната му мощност е нараснала с 20 к.с. Преработена е и осемстепенната Tiptronic S трансмисия, за да може спринтът от място до 100 км/ч да бъде постижим при налични 5,7 секунди (5,9 за Cayenne S). Максималната скорост вече достига 261 км/ч (258 км/ч) при среден разход от 10,7 литра за 100 км пробег по стандартите на NEDC.

Cayenne GTS е оборудван с активното PASM окачване на Porsche, като в случая клиренсът е намален сериозно – цели 24 мм спрямо Cayenne S. Във визуално отношение пък новият модел споделя много от характеристиките на Cayenne Turbo като например предната броня, раздутите арки на калниците и задния спойлер. В салона впечатление правят стандартната тапицерия от кожа и алкантара, както и електрическите предни седалки, които се регулират по осем показателя.

Продажбите на Cayenne GTS ще стартират в началото на юли, като базовата цена за модела в Германия е 90 774 евро.

Коментари
comments powered by Disqus