Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Cayenne GTS смени 8-цилиндровия мотор

05.11.2014 13:15

Вместо него под капака е монтиран агрегатът 3,6 V6 битурбо

Обновеният наскоро Cayenne както по отношение на дизайна, така и в техническо отношение нямаше да е пълен без появата на нова версия на Porsche Cayenne GTS. И тук промяната е достатъчно сериозна: атмосферният осемцилиндров  4,8 е подал оставка. Вместо него под капака е монтиран агрегатът 3,6 V6 битурбо. Той развива 440 к.с., или с 20 коня повече, отколкото доработения осемцилиндров GTS и новия Cayenne S, имащ същия шестцилиндровия мотор, но с други настройки. Максималният въртящ момент е скочил. Сега той е равен на 600 Нм (с 85 Нм повече от предшественика, и с 50 Нм повече от S версията).

Предната част на GTS е оформена като при версията Turbo. Автомобилът има големи въздухозаборници и аеродинамичен пакет Sport Design с увеличени колесни арки. На предните врати се появяват черни букви GTS. Черни са и останалите надписи по каросерията.

Обновеният GTS притежава адаптивни амортисьори PASM. Окачването има два варианта по избор: със стоманени пружини (така клиренсът е с 24 по-нисък в сравнение с актуалния Cayenne) или опционално пневматично окачване (с 20 мм по-ниско от стандартния). В „базовото” оборудване  спирачните механизми са от Cayenne Turbo с 390-милиметрови дискове на предния мост и 358-миллиметрови отзад.

Обновеният Cayenne GTS ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,2 сек и за 5,1 сек  с пакет Sport Chrono. Това е с 0,5 и 0,6 сек по-малко, отколкото предишната вресия. Максималната скорост е 262 км/ч. Смяната на задвижващия агрегат е довела не само до увеличаване на мощността. Средният разход на гориво е намален от 10,7 на 9,8 л/100 км.

Както и по-рано, при Cayenne GTS стандартни са спортните седалки с кожа и алкантара, с надписи GTS на подглавниците, контрастни кантове и  предпазни колани в същия цвят.

Едновременно с версията GTS компанията представи и обновен базов Cayenne с шестцилиндров  3,6  с мощност 300 к.с.и нова осемстепенна автоматична трансмисия Tiptronic S. Сега базовият Cayenne достига 100 км/ч за 7,7 сек (7,6 с пакет Sport Chrono) – или с 0,2 сек по-бърз от досегашния. Автомобилът е получил система start/stop и обновена система за контрол на температурния режим на мотора. Това ще доведе до намаляване на средния разход на гориво с 0,7 л/100 км (до 9,2 л/100 км).


Коментари
comments powered by Disqus