Моделът може да получи само електрически двигател, нещо, което ще се случи за първи път в немската марка
Porsche разширява моделната си гама в посока надолу. След Macan и един умален Cayenne, марката се готви да разбули Pajun, един по-компактен седан в сравнение с Panamera.
По-достъпен, отколкото Cayenne, който до момента е най-продаваният модел на марката, Porsche Macan преживява забележителен успех. Pajun (дизайнерска компилация между Panamera и Junior, а името все още не е окончателно) ще се появи с каросерия седан и ще преследва на пазара конкурентите BMW Серия 5, Mercedes E- класа, Audi A6, Jaguar XF и Maserati Ghibli.
По-малък от Panamera, според добре запознати, би трябвало да бъде дълъг около 4,80 м. Успехът му е гарантиран, ако успешната хибридна задвижваща система бъде заета от Panamera, а оборудването - от 918 Spyder, Pajun може да получи и само електрически двигател, нещо, което ще се случи за първи път в немската марка. Концепция с такъв двигател ще бъде представена на следващата автомобилното изложение във Франкфурт заедно с кросоувъра купе Audi Q6. Porsche обещава автономен пробег от 500 км, или по-голям от този на Tesla Model S (и близък по габарити като Panamera с дължина от почти 5 м).