Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche се върна на върха в 24-те часа на Спа

28.07.2019 22:50
Porsche се върна на върха в 24-те часа на Спа

Германците спечелиха първа победа от 2010 г. насам и седма в историята на надпреварата

GPX Racing Porsche 20 с Кевин Естр, Микаел Кристенсен и Рихард Литц спечели 71-ото издание на „24-те часа на Спа”, което ще остане в историята с невероятните жеги по време на тренировките и квалификациите и проливните дъждове по време на самата надпревара. Те станаха причина състезанието да бъде прекратено близо за шест часа, но не попречиха на изумителния Естр, който стартира и завърши по шампионски.

Rowe Racing направи победата на Porsche двойна, след като Фредерик Маковиеки, Патрик Пиле и Ник Танди останаха само на три секунди зад победителите. Любопитен факт е, че и двата екипажа на немската марка бяха наказани – Porsche 20 заради грешка в бокса, а Porsche 998 – заради високо темпо при двойни жълти флагове. Въпреки това добрата стратегия и силното темпо на новата GT3 спецификация на 911 им позволиха да се преборят за челните две позиции във финалната фаза от надпреварата.

Audi бе само на крачка от петата си победа на „Спа”, но Нико Мюлер се заби в предпазните гуми на „Ле Комб” два часа преди финала, спорейки за лидерската позиция. Драмата за триото на WRT Audi 1 Мюлер/Раст/Фрайнс стана пълна броени минути преди финала, когато Клаус Бахлер (Dinamic Motorsport) удари Рене Раст и двамата отпаднаха.

Въпреки че направиха чисто състезание, стартиралите от полпозишън Маро Енгел, Йелмер Буурман и Лука Щолц с Black Falcon Mercedes 4 останаха трети на финала. След отпадането на Audi 1 четвъртото място отиде в ръцете на Sainteloc Audi 25 с Маркус Винкелхок, Кристофер Хаазе и Фредерик Вервиш. Триото на френския тим щеше да се бори и за победата, но наказание им отне лидерската позиция в малките часове на денонощието.

Атаката на Ferrari 72 на SMP Racing приключи след грешка на Михаил Альошин и контакт с пилота на KCMG Nissan 18 Оливър Джарвис. Въпреки това руснакът и партньорите му Давиде Ригон и Мигел Молина останаха начело в ендурънс шампионата на пилотите, тъй като взеха бонус точките за първо място след шестия и дванайсетия час.

Прекрасното представяне на Porsche бе допълнено от Rowe Racing 98 със Свен Мюлер, Матю Жамине и Ромен Дюма, които още в самото начало допуснаха стратегическа грешка и сложиха гуми за мокро вместо сликове, но стигнаха до челната петица. Най-голямата изненада в топ 10 обаче поднесоха пилотите на JAS Motorsport Бертран Багет, Ренгер ван дер Занде и Марио Фарнбахер, които изведоха Honda NSX GT3 Evo до шестото място в генералното класиране. Пълните резултати може да видите тук.

Финалният кръг в Blancpain ендурънс шампионата е в Барселона на 29 септември.

Коментари
comments powered by Disqus