Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche спечели най-уникалния Льо Ман

19.06.2016 16:38 1
1
4922416959
Porsche спечели най-уникалния Льо Ман

Toyota изгуби победата по изумителен начин в последната обиколка

84-ото издание на „24-те часа Льо Ман”  ще остане завинаги в историята на надпреварата. Porsche 2 (Нийл Яни, Марк Либ и Ромен Дюма) и двата прототипа на Toyota (Антъни Дейвидсън, Себастиен Буеми и Казуки Накаджима в автомобила с номер 5 и Стефан Саразен Майк Конуей и Камуи Кобаяши в Toyota 6) си оспорваха лидерската позиция през цялата нощ, като една спукана гума за Марк Либ в 14-ия час и грешка на Кобаяши на завоите „Порше” даде преднина от половин минута за Toyota 5.

Казуки Накаджима пое щафетата в последния троен стинт за водещия автомобил и вървеше уверено към победата, защото Porsche 2 направи непланирано спиране малко преди края на състезанието. Всичко бе в ръцете на японеца и той не направи грешна стъпка. В предпоследната обиколка обаче автомобилът на Накаджима започна да губи мощност и на старта на финалния тур задвижващата му система се предаде. Пред погледа на всички ръководители на Toyota Накаджима остана безпомощен и видя как Porsche 2 печели най-изумителната победа в историята на „Льо Ман”.

Накаджима, Дейвидсън и Буеми дори се простиха и с второто място, тъй като Toyota 5 не направи финалната обиколка. То отиде в ръцете на Саразен, Конуей и Кобаяши, но това със сигурност не е никаква утеха за отбора на японците. Audi стана третият различен производител на подиума в „Льо Ман”, но екипът от Нойбург по никакъв начин не го заслужи.

Повреда в турбото провали състезанието на Audi 7 (Андре Лотерер, Беноа Трелюе и Марсел Феслер) още в самото начало на надпреварата, но това бе само един от множеството проблеми на трикратните победители, които останаха четвърти. Съотборниците им Лукас ди Граси, Лоик Дювал и Оливър Джарвис все пак защитиха донякъде честта на Audi с третото си място, но след смяна на врата, спукана гума и повреда в предната ос на R18.

Porsche 1 (Марсел Феслер, Беноа Трелюе и Андре Лотерер) също бе в челото на класирането за кратко, но загуби страшно много време в деветия час, след като неидентифицирана повреда стана причина за рязкото покачване на температурата в охладителната система. Това отвори пътя към петата позиция в генералното класиране на Signatech Alpine 36 и гарантира победата на Нико Лапиер, Густаво Менезес и Стефан Ришелми в LMP2 класа. 

Ford спечели първото място в GTE Pro след страхотна битка на Джои Хенд, Дирк Мюлер и Себастиен Бурде с подготвеното от Risi Competizione Ferrari на Тони Виландер, Матео Малучели и Джанкарло Фисикела. Все пак италианският производител стигна до победата в „Льо Ман”, макар и в GTE Am класа благодарение на Scuderia Corsa 62. Пълните резултати може да видите тук.

Коментари

trex
18!!!

comments powered by Disqus