В близко време отново ще видим познатия индекс върху нов автомобил
От 2007 г. моделът IS F (на основата на предишното поколение) до днес е намерил из целия свят по-малко от 11 000 купувачи. Не помогна нито мощният петлитров V8, генериращ 423 „коня”, нито плановото обновяване, което включваше пренастройка на окачването за подобряване на управлението. И така, в крайна сметка японците спират производството на IS F. Няма да се изненадаме, че в близко време отново ще видим познатия индекс в оборот.
Появата на новото поколение IS се налага не от това, че автомобилът е остарял. И не в това е главното. Просто публиката прие мощния модел с четири врати хладно.
Друг важен момент: когато през 2012 г. се появи концепцията TMG Sports 650 (на базата на LS), всички говореха за това, че подразделението на Toyota Motorsport GmbH може да се превърне в производител на "горещи" пътни модели като AMG.
В крайна сметка Toyota се отказа от тази идея. TMG ще се съсредоточи върху автомобилния спорт и ще помогне на компанията-майка в развитието на "горещи" версии. Неотдавна представители на звеното разказаха за разработката на нови трансмисии за RC F / IS F (най-вероятно става дума за роботизирана трансмисия с два съединителя). Такъв модел може да се появи едва след две или три години.