Нашите снимки на прототипа са придружени с допълнителна информация
Най-новото поколение на Jeep Wrangler стъпва през моделната 2018 година. Нашите снимки на прототипа са придружени с допълнителна информация за идващия модел.
Land Rover е подвластен на нови идеи, поради което интересът към Defender изпадна в забвение. Mercedes нагоди ценово новия G Professional спрямо обикновените потребители в недостъпни региони. От доста години Toyota продава якия J7 по цял сят, но не и в Европа. Nissan префасонира Patrol в луксозен всъдеход, който вече не се предлага при нас. Забравили ли сме още някой.
Става тясно за феновете на яките всъдеходи с неразрязан преден мост, в ерата на кросоувърите и SUV автомобилите, които благодарение на стратегическите платформи и уеднаквените части носят на производителите изгодни маржове. Джип феновете все повече се тревожат за бъдещето в момента, тъй като през есента на 2017, за моделната 2018 година официално ще бъде представено новото поколение на Jeep Wrangler. Дали и него ще го сполети същата съдба, както единствените му конкуренти.
Напротив, първият прототип на Wrangler, който успяхме да уловим в обектива, бие отбой. Авторитетен всъдеход под продуктовия код "JL", ще стане правоприемник на легендарните Willys.
Jeep Wrangler 2018
Върху платформата на прототипа се извисява сегашната каросерия на Jeep Wrangler, чийто отличителен силует е очевиден и безспорен, дори американска броня ясно се откроява под камуфлажа. Много по-интересно е там където се открива новата, видимо малко по-елегантна рама на следващия Jeep Wrangler. Това навява много заключения, първото е, че и този Jeep Wrangler е изграден върху решетъчна рама, която носи каросерията.
Горещите привърженици на офроуд ще харесат най-вече снимките на профила на прототипа. В предната част ясно се открояват два надлъжни лоста на независимото окачване: от което става ясно, че има неразрязан преден мост. Задният неразрязан мост на прототипа се вижда много ясно на снимките на прототипа.
Нов четирицилиндров с 300 к.с.
Впечатляващ е и поразително големият заглушител, разположен директно в кърмата. Новият Jeep Wrangler идва с ревизирани двигатели. Носят се слухове за един двулитров турбо бензинов двигател с 300 к.с., като допълнение на познатия двигател V6, който наскоро бе преработен и трябваше да стане основен двигател. Освен това Fiat-Chrysler възнамерява да предлага в бъдеще Jeep с дизелов двигател също и на американските купувачи, с което да задоволи най-големия пазар за Wrangler.
Спрягат се две осемстепенни автоматични трансмисии, бензиновите двигатели ще получат скоростната кутия Chrysler 850RE, докато дизеловите - автоматичната ZF (8HP75). Предполага се, че в допълнение към откритите версии, офертата ще съдържа и една напълно затворена стоманена каросерия, с редуцирано тегло.
Съгласно актуалното изявление на главния изпълнителен директор на Jeep - Майк Менли, на марката й е изключително трудно да задържи силуета на Wrangler. Основната форма не е предмет на обсъждане, заяви Манли в едно интервю. Въпреки това, за да се постигне икономия на гориво, аеродинамика ще бъде внимателно прецизирана. Една от мерките е силно наклоненото предно стъкло.
Освен това теглото на Jeep Wrangler 2018 ще бъде значително редуцирано. За това ще допринесе още по-леката и още по-стабилна рама, но също така и използването на алуминий за отделните части. Допълнително намаляване на теглото ще има и благодарение на четирицилиндровия турбо с по-малък работен обем.
Съществува изцяло изключване на темата алуминиева каросерия, по образец на Ford F150. Това беше потвърдено от главния изпълнителен директор на Fiat-Chrysler - Серджо Маркионе. Обявен е и пикап, освен това занапред ще има къси версии с три и дълги с пет врати.