Автомобилът е събрал в себе усещане за пропорции, опростеност и качествено изпълнение
Официално бе представена новата Alfa Romeo Giulia в София вчера. При представянето бе подчертано, че моделът е събрал в себе три основни отличителни черти за италианския дизайн - усещане за пропорции, опростеност и висококачествено изпълнение.
Разработено целенасочено около действията на водача, новото попълнение в гамата на легендарната марка, което вече присъства и на българския автомобилен пазар, обещава да предложи на потребителите вълнуващо пътно поведение, впечатляващ дизайн и респектиращо пътно поведение дори в базовата си изпълнение.
Alfa Romeo Giulia се предлага във версии с две двигателни колела и с двойно предаване, а топ версията на модела Qudrifoglo e оборудвана с шестцилиндров двигател, вдъхновен от технологиите на Ferrari. Максималната мощност на агрегата е 510 конски сили. Автомобилът може да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди.
Други две интересни особености на новата Giulia са активният челен спойлер и наличната адаптивна система Alfa DNA, която предлага четири основни режима на управление - Dynamic, Natural, Advanced Efficient и Racing.
Моделът се представя на специални VIP презентации за медии и потенциални клиенти всеки работен ден. Базовата цена на автомобила е 71 000 лв. с дизеловия 2,2 JTDM мотор (150 к.с.) със задно задвижване и 6-степенна механична предавателна кутия. Осемстепеннатаавтоматична трансмисия ZF добавя 4000 лв. към цената, а версията със 180 к.с. струва 80 000 лв. Спортната версия Veloce в дизелов вариант и 210 к.с. струва 92 000 лв., колкото е и бензиновата – с 2,0 с 280 к.с.
Вече има продаден автомобил с този двигател, а към QV версията има няколко запитвания. С шестцилиндров турбодвигател, изцяло от алуминий, напомпан от роднинския концерн Ferrari до 510 к.с., колата ускорява само за 3,9 секунди от 0 до 100 км/ч и е сравнително икономична благодарение на деактивация на цилиндрите – разход 8,2 л/100 км. Автомобилът се предлага за 155 000 лв. Максималната скорост е 307 км/ч. Теглото му е точно 1524 кг, разпределено перфектно между предната и задна част – 50/50.