Марката увеличи продажбите си в световен мащаб с 4,2%
Audi увеличи продажбите си на нови автомобили в световен мащаб с 4,2% през февруари до 122 550 единици, като изпреварва прекия си съперник Mercedes-Benz за втори месец през тази година, като подразделението на
Volkswagen Group се възползва от обновяването на моделната си гама.
През януари и февруари комбинираните продажби на компанията са нараснали със 7,4% до рекордните 260 250 превозни средства благодарение на силното търсене в Китай, Германия и САЩ - трите топ пазара на марката, казаха от Audi.
Миналата седмица Daimler публикува рекордни доставки през февруари с 120 270 нови регистрации на основната си марка Mercedes-Benz до 15% в сравнение година по-рано, а продажбите в края на февруари достигнаха 246 135 единици.
Продажбите на компанията от Инголщадт през февруари достигнаха рекордно високи нива през миналия месец, заявиха от Audi вчера. Отличният резултат се дължи на търсенето на новото поколение на компактния A3. Неговите продажби скочиха с 47 % до 28 850.
Миналия месец Audi представи обновените версии на компактния A1 и кросоувъра Q3 в Европа, а по-късно тази година ще стартират новите поколения на най-продаваните модели на марката - A4 и Q7.
Продажбите на Audi са нараснали с 4,2% до 33 712 в Китай, това е пазарът No. на марката през миналия месец. Новите регистрации в САЩ са се повишили с 5,3% до 11 445 единици. Европейските продажби са се увеличили с 4,2% до 60 250, въпреки спада с 28% в Русия до 2092. В Германия, най-големия единен пазар на Audi в Европа, продажбите са нараснали със 17 % до 25 502.
Очаква се лидерът по продажби на луксозни автомобили BMW Group да публикува своите доставки през февруари следващата седмица.