Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Проблемът с педала на газта при Toyota няма нищо общо с електрониката

09.02.2011 14:14
Проблемът с педала на газта при Toyota няма нищо общо с електрониката

Транспортното министерство на САЩ съобщи, че причината за проблемите с автомобилите на Toyota през миналата година е единствено механична и няма основания да се смята, че японците са направили пропуск и в софтуера на своите засегнати модели.

Пролетта на миналата година бе белязана от огромния скандал с някои от моделите на Toyota, които се оказаха опасни заради дефект в педала на газта. Японската компания бе принудена да извика всички засегнати автомобили в сервизите си (над 4 милиона), а Транспортното министерство на САЩ наложи глоба от 16,4 милиона заради ненавременното оповестяване на проблема в своите модели.

Впоследствие Агенцията по безопасността към Транспортното министерство на САЩ (NHTSA) и дори NASA бяха ангажирани в разследване, което да установи дали наистина става въпрос единствено за проблем с фрикционните механизми на педала за газта или са налице и други фактори, които водят до опасността от инцидент.

В крайна сметка десетмесечното проучване завърши в полза на Toyota и то гласи, че „няма причина от електронно естество, която да води до непреднамереното ускорение при автомобилите на Toyota”. В резултат акциите на най-големия автомобилен производител се покачиха с 5,2% на Токийската борса в сряда и с над 4 процента на Уолстрийт през нощта.

От NHTSA обаче обявиха, че във връзка с този случай се обсъждат нови мерки за евентуално повишаване на сигурността при автомобилите.

Коментари
comments powered by Disqus