Кросоувърите на компанията продължават да се радват на висок клиентски интерес
Глобалните продажби на BMW Group нараснаха с 4,9% до 197 480 автомобила през миналия месец, стимулирани от високото търсене на кросоувъри и благодарение на ръста в Европа. Резултатът е рекорден за ноември.
Продажбите на автомобилите на марката BMW се увеличиха с 5,6% до 167 853 автомобила през ноември, докато количеството на новите регистрации на марката Mini отбелязват скромен ръст от 0,9% до 29 271, съобщиха от компанията вчера.
От BMW заявяват, че кросоувърите на компанията продължават да се радват на висок клиентски интерес, за което свидетелства ръстът на продажбите на X3 с 23% до 14 115 единици през миналия месец, докато месечните продажби на X6 се удвоиха до 4209 броя.
Европа, най-големият регионален пазар на BMW, демонстрира най-голям ръст на групата с 6,8% през миналия месец, следвана от Китай, където доставките нараснаха с 3,2%. В САЩ увеличението е едва 1,2%.
През ноември продажбите на групата нараснаха с 6,9% до 2,03 милиона автомобила, което за първи път автомобилният производител продава над 2 милиона автомобила от началото на годината. Новите регистрации на марката BMW скочиха с 5,8% до 1,72 милиона, а продажбите на Mini нараснаха с 14% до 302 091единици от януари до края на ноември.