Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототип на Nissan 400Z се появи на Нюрбургринг

30.10.2019 13:53

Това е образец за тестване на двигателя, така че е използвана каросерията на актуалния модел

Шефът на Nissan по продуктовото планиране Иван Еспиноза заяви, че можем да „очакваме нещо ново в близко бъдеще“, свързано със спортните автомобили Nissan 370Z и Nissan GT-R. Очевидно информацията трябва да се разбира като нова, тъй като не се очаква бърза смяна на двата модела, едни от най-старите в актуалната гама на Nissan.

Междувременно официалната информация за следващите поколения на купетата не е достатъчна, фактът, че компанията работи над наследник на 370Z (в Япония - Fairlady Z), се потвърждава от първия прототип, сниман на Нюрбургринг. В сериен вид и в собствена каросерия автомобилът трябва да се появи някъде през 2021 г.

Доработената броня и поредица от кръгли отвори в горния й край показват, че новият двигател под капака на прототипа се нуждае от повече въздух от стандартния.

Пред нас е образец за тестване на двигателя, така че е използвана каросерията на модела от актуалното поколение, макар и донякъде модифицирана. Любопитно е, че за сравнение Nissan взеха Toyota Supra.

Сегашният модел използва атмосферен V6 3.7 VQ37VHR (336 к.с., 365 Нм в базовото изпълнение и 355 к.с., 374 Нм във версията Nismo), шестстепенна ръчна предавателна кутия или седемстепенна автоматична трансмисия. В новото поколение, за което е посочен индекс 400Z, се очаква битурбо шестцилиндров  VR30DDTT 3.0, подобно на Infiniti Q60 S, с приблизително същите настройки (405 к.с. и 475 Нм в базовото изпълнение и още повече в Nismo) и дори опционално задвижване на четирите колела.

Настоящият 370Z е шестото поколение на Z-автомобилите. Автомобилът е представен през 2008 г. и е пуснат на пазара през 2009 г.

Освен това не бихме изключили някаква хибридна добавка. Еспиноса намекна, че въпросните спортни автомобили са отворени за електрификация. Въпреки че той отговори на въпрос за чисто електрически 370Z: "Ние постоянно обсъждаме тази възможност, но сега не сме сигурни, че купувачите се нуждаят от такава версия." Въпреки това, хибридната модификация по отношение на баланса между ефективност и околна среда изглежда разумно решение.

Коментари
comments powered by Disqus