Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът Audi TT RS: Това е състезателят Hardcore

14.10.2015 12:11

На изложението през 2016 в Женева компанията ще представи автомобила вече като сериен модел

С концепта Audi TT Quattro Sport на автомобилното изложение в Женева 2015 Audi хвърли светлина на TT RS. А на изложението през 2016 в Женева Audi ще представи TT RS вече като сериен модел. В момента горещият спортен автомобил се движи все още като прототип.

Audi TT RS не е с четири цилиндъра

Както и при студията, прототипът се представя с големи отвори на радиаторната решетка и агресивна престилка със сплитер. Отзад могат да се видят големите накрайници на изпускателната система, които фланкират още маскирания дифузьор. Докато студията е с фиксиран заден спойлер, прототипът на Audi TT RS е (все още) без впечатляващо крило. В огромните арки на калниците се въртят 20-цолови алуминиеви джанти, които са приютили оптимизираната спрямо мощността спирачна система, както и модифицирано окачване.

С каква мощност стъпва Audi TT RS

Обаче най-важното си остава, какво се крие под капака. Докато студията стъпва с 2,0-литров четирицилиндров с 420 к.с., Audi TT RS стартира, по информация на свидетели, с легендарния 2,5-литров петцилиндров и 7-степенна DSG трансмисия. Този двигател служи прилежно в Audi RS3 и ще намери приложение и в предстоящия VW Golf R420. Засега не се знае каква мощност ще развива новото Audi TT RS. Най-вероятно ще бъде в порядъка на 370 до 420 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus