Наред с чисто електрическото задвижване, предвижда се E-Pace да има и плъгин хибриден вариант
Jaguar току-що скочи в SUV сегмента с F-Pace, а британците вече работят върху по-малък модел кросоувър, който трябва да стъпи 2018 и то с чисто електрическо задвижване. Успяхме да уловим първия Muletto.
С F-Pace Jaguar възнамерява в бъдеще да се нареди в средната класа на SUV сегмента. Въпреки това британците виждат също огромен потенциал в един клас под това ниво. "Имаме разрешение да правим това, което мислим че си струва. Ние обаче не смятаме да пускаме автомобил във всеки сегмент, като BMW например, защото ние сме малко предприятие," заяви главният дизайнер на Jaguar - Иън Калъмq в интервю за списание auto motor und sport.
Шасито на Jaguar E-Pace трябва да бъде построено върху новата модулна спортна платформа Land Rover Discovery. Алуминиевата конструкция на автомобила дава възможност в комбинация с модифициране на шасито да се монтира 70-кВтч литиево-йонна батерия с високо напрежение и изцяло електрическо задвижване на осите . Тази техника вече беше показана с концепцията на студията Land Rover, където енергията на 85 кВт мотор се изпраща на предната ос, а на 145кВт мотор към задната ос.
Нашите ловци на прототипи успяха да уловят вероятно стартиращия през 2018 Jaguar E-Pace като Muletto в одеждата на Range Rover Evoque.
Jaguar E-Pace е визуално по-малък F-Pace
Серийният модел на Jaguar E-Pace ще се базира на визията F-Pace, с тази разлика обаче, че ще бъде по-малък. Наред с чисто електрическото задвижване, предвижда се E-Pace да има и плъгин хибриден вариант и естествено варианти на двигатели с вътрешно горене. Тук ще намерят приложение различни агрегати от новото поколение на двулитрови четирицилиндрови двигатели, както дизелови, така и бензинови, както с предно, така и със задвижване на всички колела.
Новият Jaguar E-Pace вероятно ще се произвежда от Magna Steyr в Австрия, където Jaguar Land Rover е осигурил производствен капацитет в Грац.