Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България: Veni, vidi, vici!

11.07.2010 12:47 5
5
2571876576

Себастиен Льоб (Citroen) спечели рали „България” и 16-ата си поредна победа на асфалт. Неговият съотборник Дани Сордо удържа атаките на Петер Солберг и се пребори за второто място.

Екипът на Ford претърпя пълен провал в първото състезание на асфалт тази година, след като Мико Хирвонен и Яри-Мати Латвала останаха съответно пети и шести. Четвъртият Себастиен Ожие излетя от пътя при второто минаване на „Батак” в петък, но въпреки това изпревари двамата заводски пилоти на Синия овал в събота сутрин след отличното стратегическо решение на французите да използват меките гуми. По този начин Citroen спечели първите четири места в родната надпревара, като това постижение за последно е регистрирано през 1993 г. на рали "Сафари" с автомобилите на Toyota.

Битка за подиума

Единствената интрига в последния ден от надпреварата бе за второто място, което си оспорваха Петер Солберг и Дани Сордо. Вчера норвежецът коментира, че няма да натиска и е изключително доволен от третата си позиция, но времената му днес показаха точно обратното – световният шампион за 2003 г. спечели два от четирите етапа. Въпреки това обаче Дани Сордо опази второто си място, което е и най-доброто му класиране от рали „Каталуня 2009”.

Проблемите на Ford станаха очевидни още в петък, когато Хирвонен и Латвала започнаха да изостават драстично спрямо всички представители на Citroen, като дори и Кими Райконен (Citroen Junior) бе по-бърз от тях. Все пак грешките на финландеца и Ожие им дадоха възможност да спасят донякъде уикенда. Неточният избор на гуми в събота сутрин и мокрите етапи обаче ги пратиха зад Малкия Себ, а впоследствие Хирвонен и Латвалата просто караха до финала без никакъв шанс за нещо повече от петото и шесто място.

В зоната на точките

В първия си старт за Stobart Ford Пи Джей Андерсън финишира седми, което е страхотно постижение с оглед проблемите на Ford и това, че шведът кара за първи път Focus RS WRC. Дали обаче ще наблюдаваме Пи Джей отново с екипа на Stobart Ford, предстои да разберем, тъй като и самият той нямаше яснота за това как ще продължи кариерата му.

Унгарецът Фригес Туран направи много стабилно каране през целия състезателен уикенд и изкачи морално остарелия Peugeot 307 WRC на осмо място. Матю Уилсън (Stobart Ford) и Хенинг Солберг (Ford Fiesta S2000) допълниха челната десетка, като норвежецът е и най-предно класиралият се пилот със Super 2000.

Кими Райконен (Citroen) започна по перфектен начин рали „България” и преди второто минаване на „Белмекен” се движеше на впечатляващата четвърта позиция. Именно там обаче финландецът изтърва спирането за един от десните завои и излетя от пътя, което му коства десет наказателни минути при връщането по системата супер рали в събота. Във втория и третия ден финландецът навакса голяма част от изоставането си, но така и не успя да се пребори с Хенинг Солберг за последното място в зоната на точките, след като допусна поредната си грешка в последния етап.

Подиум за Славов в J-WRC

В българския лагер се случиха куп сериозни неприятности, включително и дисквалификацията на пет екипажа, но за щастие участникът ни в J-WRC Тодор Славов се пребори за място на подиума в своята категория след две етапни победи на „Славовица”. „Много съм доволен, въпреки че имахме куп неприятности. Накрая бяхме малко по-предпазливи, но не се и налагаше да натискаме, след като минахме пред Броколи. S1600 автомобилите обаче са изключително силни и нямаме шанс срещу тях”, обяснява Славов.

Именно Citroen C2 S1600 окупира първите две места при джуниърите. Тиери Нювил спечели първата си победа за сезона, а Ханс Вайс остана на втора позиция. „Направихме един наистина много добър уикенд, а и автомобилът стоеше перфектно. Моят навигатор също свърши отлична работа и в крайна сметка спечелихме”, коментира Нювил. „Следващото ни състезание е в Германия, като и там ще натискаме здраво и ще се опитаме да спечелим победата. Планираме и участия в IRC, така че програмата ни ще бъде много натоварена.”

След победата в България Себ увеличи аванса си в класирането при пилотите на 51 точки, а Citroen вече води на Ford с 47 при производителите. Следващият осми кръг във WRC е рали "Финландия" (29-31 юли).

Коментари

admin
Не това е целта ни. Просто искаме да разкажем на хората какво се е случило, а тези отгоре да се оправят сами с кашите, които забъркаха. Може да видите материала на пета позиция при водещите новини.

анонимен
До Админ - Ще предизвика ли материала, по който работите разместване на пластовете по върховете?

admin
Митко и Ясен катастрофираха при второто минаване на Сестримо. Оправиха му шкодата и се върна по супер рали в неделя, за да финишира 20-и. Сега работим по един материал за българските пилоти, защото там стана наистина огромна издънка. Днес вероятно ще бъде готов.

анонимен
а какво стана с митко илиев - в събота се движеше 11ти в общото класиране

анонимен
поздравления за подиума на Тодор Славов

comments powered by Disqus