Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Range Rover Velar наелектризира с plug-in хибрид

02.10.2020 10:11

Новият кросоувър предлага перфектен баланс от изтънчен дизайн и интелигентни технологии

Range Rover Velar вече е още по-желан, устойчив и интелигентен с въвеждането на plug-in хибрид технология**, усъвършенствана нова информационно-развлекателна система и елегантни дизайнерски щрихи.

Луксозният SUV от Land Rover, който се намира между Range Rover Evoque и Range Rover Sport в семейната гама, предлага на клиентите перфектния баланс от дизайн и технологии - вече и с електрическа мощност. Новият 2.0-литров четирицилиндров P400e plug-in хибрид предлага плавно и изискано задвижване, произвеждайки комбинирани 404 к.с. и 640Нм въртящ момент от своя 300 к.с. бензинов двигател и 105kW електрически мотор, с впечатляващо ускорение от 0- 100 км./ч. само за 5,4 секунди. 17,1Wh литиево-йонна батерия, разположена под багажника, може да бъде заредена до 80% само за 30 минут膆, използвайки точка за бързо зареждане с постоянен ток, или за 1 час 40 минути, използвайки стандартна 7kW кутия за стена. С нулеви емисии в електрически режим и впечатляващ изцяло електрически обхват от 53 км.*, разход на гориво от 2,2 л./100 км.* и емисии на CO2 от само 49 г./км.*, Range Rover Velar вече е още по-впечатляващ и устойчив.

Новото семейство от 3,0-литрови редови шестцилиндрови двигатели Ingenium също се представя за първи път при Range Rover Velar. Най-новото поколение ефективни бензинови и дизелови двигатели се предлагат с 48-волтова технология mild хибрид (MHEV) за намален разход на гориво и усъвършенствано пътуване. Новите редови шестцилиндрови двигатели, разработени от компанията, се предлагат като варианти D300 (300 к.с. дизел) и P400 (400 к.с.) бензинов със задвижване на всички колела, като всеки от тях е оборудван с въздушно окачване като стандарт за емблематичния комфорт на Range Rover гамата.

Новите двигатели се предлагат с mild хибрид технология (MHEV) в допълнение към най-новите технологии за по-ефективна работа. Системата MHEV използва интегриран стартов генератор (BiSG), за да събира енергия, обикновено загубена при забавяне, която след това се съхранява в 48V литиево-йонната батерия, разположена под багажника. Генераторът е в състояние да преразпредели съхранената енергия, за да подпомогне двигателя при ускоряване, като същевременно предоставя по-усъвършенствана и отзивчива Stop/Start система.

Новият редови шестцилиндров двигател P400 генерира въртящ момент от 550Нм и осигурява впечатляващо ускорението от 0-100 км. за 5,5 секунди. Двигателят разполагат с електрически суперчарджър, подпомаган от twin-scroll турбо чарджър и система за плавно променяща се височина на повдигане на клапаните (CVVL).

Дизеловият D300 генерира въртящ момент от 650Нм, предлагайки ускорение от 0-100 км./ч. за 6,5 секунди с разход на гориво от 7,4 л./100 км. и CO2 от 194г./км. Последователните турбота и усъвършенстваната система за последваща обработка правят този двигател един от водещите дизели в света.

Новите дизелови агрегати Ingenium отговарят на стандартите Real Driving Emissions Step 2 (RDE2) и Euro 6d-final с технологията 48V Mild-Hybrid Electric Vehicle (MHEV), повишаваща реакциите на автомобила и спомагаща за намаляване разхода на гориво. В резултат на това новият дизелов мотор Ingenium - също вече наличен и на Range Rover и Range Rover Sport - е един от водещите в света чисти дизелови двигатели.

Освен това следващото поколение четирицилиндров Ingenium D200 (204 к.с. дизел), представен в Range Rover Velar, предлага повече мощност, по-ниски CO2 емисии и по-нисък разход на гориво. Двигателят се предлага със същата 48-волтова мека хибридна технология като останалата част от гамата, с CO2 от 165 г./км.* и разход на гориво от 6.3 л./100 км.*

Velar се отличава с опростен дизайн, подчертан от красиво интегрирани сензорни екрани, които сега са оборудвани с най-съвременната информационно-развлекателна система на Land Rover, Pivi и Pivi Pro. Интелигентната и интуитивна система - Pivi ProΔ, предлагана като стандарт от ниво на оборудване S, трансформира дигиталното изживяване във Velar.

Pivi е лесна за употреба, с опростен интерфейс и намален брой на взаимодействия за повишаване на безопасността. Свежата нова графика и супер бързата отзивчивост са възможни, благодарение на нова електрическа архитектура под повърхността, гарантираща, че екраните и навигационната система са готови за секунди, благодарение и на специален източник на енергия. Клиентите имат достъп до актуализации на софтуера „по въздуха“, намалявайки необходимостта да посещават търговец. Вградената връзка за данни означава, че клиентите имат достъп до най-новите карти, приложения и софтуерни модули на автомобила с актуализации, насрочени през сензорния екран.

Поточното предаване на музика и медии никога досега не е било по-лесно. Spotify се интегрира за първи път директно в менюто за развлечения, с включени данниΔΔ, докато има възможност и за Bluetooth връзка на два телефона едновременно.

Ник Роджърс, изпълнителен директор продуктово инженерство в Jaguar Land Rover, сподели: „Името и кръвната линия на Range Rover Velar датират още от оригиналните прототипи на Range Rover. Изминаха петдесет години от представянето на пионера Range Rover през 1970 г. и сега всеки член на семейството е електрифициран с нашата страхотна хибридна технология. Електрифицираните двигатели и по-чистите хибридни дизелови двигатели означават, че Velar е още по-ефективна и устойчива опция за нашите клиенти. 

Новата технология Electrical Vehicle Architecture на Jaguar Land Rover - EVA 2,0 - поддържа информационно-развлекателната система Pivi и Pivi Pro, както и актуализациите на софтуера по въздух (SOTA), както и цял набор от усъвършенствани системи за подпомагане на водача, камери и технологии за прочистване на въздух , което прави Range Rover Velar по-чист, по-безопасен и по-интелигентен от всякога и един от най-модерните в технологично отношение луксозни SUV автомобили в света."

Изживяването в Range Rover Velar вече е още по-спокойно с добавянето на системата Active Road Noise Cancellation***. Интелигентната технология работи като чифт висококачествени слушалки за потискане на шума, като непрекъснато следи вибрациите от пътната настилка и изчислява звуковата вълна, необходима за премахване на шума, чуван от пътниците. Ефектът е лек, но минималното намаляване от 4 децибела осигурява още по-изискано и успокояващо интериорно пространство. Системата дори може да регулира нивото и позицията на звуците, възпроизвеждани в купето, в зависимост от броя на пътниците и тяхното разположение в автомобила, като използва сензорите в предпазните колани. Тази усъвършенствана система осигурява по-спокойно изживяване във Velar, дори намалява умората на водача, която може да се дължи на продължително излагане на нискочестотен звук при дълги пътувания.

Нова система за филтриране на въздуха в купето подобрява въздуха във Velar, намалявайки нивата на вредни частици, полени и дори миризми. Новата технология - въведена в допълнение към съществуващата функция за йонизация на въздуха в купето - филтрира фини прахови частици, алергени, цветен прашец и дори силни миризми. Активирана чрез бутон ‘Purify’ на долния сензорен екран, системата е способна да филтрира ултрафини частици (до и дори под PM2,5). Шофьорът и пътниците могат да бъдат сигурни, че въздухът, който дишат в Range Rover Velar, е по-чист от въздуха отвън.

На разположение е и новото второ поколение Activity Key, което може напълно да замени традиционния ключ, когато е необходимо. Водо- и удароустойчивото устройство сега включва LCD часовник и позволява на клиентите да стартират, спират, заключват и отключват автомобила, без да е необходимо да носят традиционния ключ с тях.

Допълнителните нови дизайнерски функции, представени на Velar, включват нов дизайн на волана, който има интегрирани интелигентни бутони, готови да получават най-новите актуализации на софтуера по въздуха. Нов тактилен селектор също замества въртящия се селектор на предавките.

‘Range Rover Velar Edition’ предоставя още по-голям избор за клиентите и включва комбинация от екстериорни и интериорни подобрения. Въз основа на спецификацията R-Dynamic SE □, новостите включват черен контрастен покрив и съответстващи 20-инчови черни алуминиеви джанти за по-изтънчено присъствие. Отличителната нова спецификация се предлага в цвят Lantau Bronze, както и в новия Hakuba Silver, Santorini Black или Eiger Grey.

__________________________________________________________

* Всички стойности на емисиите, разходът на гориво и обхвата само на EV са комбинирани EU-WLTP (TEL)

** Всички модели Velar са достъпни за поръчка сега. Клиентските доставки на Plug-in-hybrid модели ще започнат в началото на 2021 година

*** Стандартно за автомобили, оборудвани с аудиосистеми Meridian

† Съвместим само с йонизатори Nanoe ™ и не е подходящ за китайския пазар - моля, ползвайте пазарните варианти за йонизатори на въздуха в купето 

†† Времето за зареждане е възможно с източник на постоянен ток от 50kW и 100kW (действителното зареждане в автомобила ще бъде ограничено до 32kW). Действителното време за зареждане може да варира в зависимост от условията на околната среда и наличната инсталация за зареждане

Δ Pivi Pro се предлага стандартно за модели S, SE, HSE и Landmark Edition

ΔΔ Предлага се само с опциите Pivi Pro и Online Pack; Необходим е абонамент за Spotify Premium

Коментари
comments powered by Disqus