Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен и Джовинаци тестват Alfa Romeo Giulia GTA

21.10.2020 15:25

Финландският пилот фокусира работата си върху аеродинамиката на спортния автомобил

Между две състезания от Формула 1, Кими Райконен и Антонио Джовинаци, пилотите на екипа на Alfa Romeo Racing ORLEN F1, взеха участие в разработването на Alfa Romeo Giulia GTA и GTAm, спортните нови модели на марката с детелината.

Световният шампион във Формула 1 от 2007 г. и неговият италиански съотборник поеха управлението на седаните Giulia GTA (Gran Turismo Alleggerita) и GTAm на италианската писта Balocco, където оттогава се разработват всички спортни автомобили на марката от 60-те години на миналия век, и която също се представя под името „Alfa Romeo Track“.

Райконен и Джовинаци взеха участие в работни сесии с инженери на Alfa Romeo и изразиха мнението си за характера на двата  италиански спортни автомобила , за да направят промени в реално време.

Италианският пилот се фокусира върху елементите от въглеродни влакна и джантите с централна гайка (прототипи), обути с гуми Michelin, докато финландецът фокусира работата си върху аеродинамиката на автомобила, регулируемия му преден спойлер, неговият нов ръчно регулируем заден спойлер, неговият въздухосмукател и обтекателя на дъното. Елементи, изработени от въглеродни влакна и проектирани от Sauber Engineering, отдел на Sauber Group, чийто опит в автомобилния спорт (50 години, включително 27 във Формула 1) е добре известен .

След това Кими Райконен и Антонио Джовинаци участваха в брифинг в студиото Autodelta, историческия състезателен отдел на Alfa Romeo, за да споделят мненията си от този ден на тестовете и да позволят на инженерите да прецизират настройките на новото издание GTA. Модел, оборудван с разширени следи , оптимизирано окачване и изпускателна титанова система от  Akrapovic, и който се задвижва от 2,9-литров битурбо V6 агрегат, развиващ 540 к.с., или с 30 к.с. повече от Giulia Quadrifoglio. Мощност , която ще позволи на версията GTAm (екстремна), по-лека съст 100 кг, да показва съотношение тегло / мощност 2,82 кг/к.с.

Кими Райконен обяви автомобила за перфектен „както за всекидневна употреба, така и на пистата“, което би трябвало само да увеличи интереса към италианския спортен модел. Известкно е, че 500 екземпляра от Alfa Romeo Giulia GTA и GTAm ще бъдат произведени от дната модела.

Коментари
comments powered by Disqus