Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриха хибридния Audi Q8 TFSI e quattro

13.10.2020 16:48

Продажбите му в Европа ще започнат на 15 октомври, известни са и цените

Днес четирите пръстена обявиха, че хибридът със зареждане от мрежата „запълва последната празнина“ в гамата на Audi Q8. Продажбите му в Европа ще започнат на 15 октомври, известни са и цените. Версията Q8 55 TFSI e quattro (381 к.с., 600 Нм) ще струва от 75 351 евро , модификацията Q8 60 TFSI e quattro (462 к.с., 700 Нм) ще "започне" от 92 800  евро. Само SQ8 и RS Q8 ще излязат по-скъпи... За plug-in хибридите определящият фактор е електрическият пробег . По-малката версия при цикъл WLTP изминава 47 км, а според остарелия стандарт NEDC - 59 км. Показателите на по-голямата: 45 и 56 км.

Премиум Q8 60 TFSI e quattro (на всички снимки) ускорява до 100 км/ч за 5,4 сек. Малката му сестра, Q8 55 TFSI e quattro изпълнява същото упражнение за 5,8 сек. Максималната скорост и на двете модификации е ограничена до 240 км/ч. Бензиновият Q8 (340 к.с.) се вмества в 5,9 сек. Дизелът (286 к.с.) - 6,3 сек.

Хибридната система включва бензинов V6 3.0 TFSI (340 к.с., 450 Нм) и 100 кВт (136 к.с.) електродвигател, интегриран в осемстепенната автоматична типтроник. Батерията има капацитет от 17,8 кВтч- с 0,5 повече от Audi Q7 TFSI e (има 43 км според WLTP).

Системата Audi drive select предлага седем профила на шофиране - comfort, efficiency, auto, dynamic, individual, offroad и allroad. Последният е необходим за адаптивното пневматично окачване, което има топ версията. Обемът на багажника на хибрида е със сто литра по-малко (505 литра). Батерията трябва да се зареди, разбира се: домашен терминал до 7,4 кВт може да го направи за 2,5 часа, а Audi обещава достъп до 150 000 обществени станции в цяла Европа. Мобилното приложение myAudi може да се използва за наблюдение на батерията.

Ако екстериорът на хибрида може да бъде идентифициран по емблемите на кърмата, тогава в салона няма следи. Режимите EV и Hybrid се променят автоматично, както и подкатегориите на хибридната програма (Auto, Hold, Charge). Като сваля крака си от газта, водачът активира възстановяването на спирачната енергия (до 80 кВт).

Стандартното оборудване на Audi Q8 TFSI e quattro включва матрични светлини, пакети S line за екстериора и интериора, джанти 285/45 R21, червени спирачни апарати и много други. Търсенето на Q8 в Европа оставя много да се желае. Миналата година са продадени 17 627 автомобила, за осем месеца на 2020 г. - само 8078. 

Коментари
comments powered by Disqus