Базовата версия на автомобила е оборудвана с 2,0-литров бензинов турбо двигател с четири цилиндъра
Американската компания Chevrolet разсекрети напълно динамичните характеристики на шестото поколение Camaro. Базовата версия на автомобила е оборудвана с 2,0-литров бензинов турбо двигател с четири цилиндъра. Мощността на мотора е 275 конски сили. Той работи в комбинация с шестстепенна механична трансмисия или с осемстепенна автоматична предавателна кутия. До 100 км/ч автомобилът може да ускори за 5,4 секунди /5,5 секунди, съответно.
В двигателната гама влиза и 3,6-литров двигател с мощност 335 к.с. и 385 Нм въртящ момент. Както и базовия, той е куплиран с шестстепенна механична скоростна кутия или с нова осемстепенна автоматична Hydra-Matic 8L45 предавателна кутия. Ускорението до 100 км/ч за тази версия на модела отнема 5,2 секунди /5,1 секунди.
Топ версията на модела е наречена SS и е оборудвана с 6,2-литров V8 бензинов двигател (455 конски сили). Агрегатът работи с шестстепенна механична кутия. По желание може да бъде поръчана версия на автомобила с осемстепенна автоматична трансмисия Hydra-Matic 8L90. До 100 км/ч автомобилът може да ускори за 4,3 секунди /4 секунди.
Както бе съобщено по-рано, автомобилът е построен върху новата платформа Alpha – тя е в основата и на Cadillac CTS и ATS. Благодарение на нея новото издание на модела е станало по-леко от своя предшественик с 90 кг. Както посочва пресслужбата на компанията, автомобилът е получил 70% нови части. Структурната якост на мускулестия автомобил е увеличена с 28%.
Дизайнът на новия модел не е претърпял значителни промени. Той притежава широки задни калници, нов алуминиев преден капак, светодиодна оптика и 18-инчови джанти. Визуално колата изглежда по-широка от своя предшественик, но всъщност габаритите са леко намалени в сравнение с предишното поколение колата.
Дължината на новия автомобил е намалена до 4784 мм, широчина - до 1897 мм, а височината - до 1348 мм. Размерът на колесната база на шестото поколение Camaro е 2811 мм. Аеродинамичните показатели на шестото поколение са подобрени с 30%.
В салона на Camaro са монтирани спортни седалки, ново поколение на инфоразвлекателната система MyLink с 8-инчов дисплей с висока резолюция. Араматурното табло на автомобила е изцяло цифрово.
Автомобилът е оборудван с нова система Drive Mode. Технологията отговоря за работата на двигателя, кормилното управление и скоростната кутия. Водачът има на разположение няколко режима на шофиране: Snow/Ice, Tour и Sport. Модификацията SS освен това получава допълнителни настройки за шофиране на писта. Шестото поколение на мускулестия автомобил е оборудвано със система Magnetic Ride Control, която контролира твърдостта на амортисьорите. Всички версии на новия модел са оборудвани с усъвършенствани спирачки Brembo.