Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриха подробности за новия Honda HR-V

29.07.2021 10:46

Конкурентът на Nissan Juke следва Jazz и CR-V, за да получи e: HEV задвижване

Honda потвърди ключови специфични за Европа подробности за изцяло новия кросоувър HR-V преди пускането му на пазара по-късно тази година.

Конкурентът на Nissan Juke ще използва вариант на бензиново-електрическото задвижване от по-малкия супермини Jazz, с който споделя и своята платформа Global Small Car. 1,5-литров четирицилиндров бензинов двигател, работещ по системата Аткинсън, е свързан с два електрически мотора за сумарната мощност 129 к.с. - малко повече от Jazz, вероятно поради увеличения размер на HR-V.

Електрическите двигатели, разположени заедно с бензиновия двигател под капака, за да увеличат максимално вътрешното пространство, отговарят за по -голямата част от задвижването, като агрегатът служи като генератор. При по-високи, по-постоянни обороти бензиновият мотор поема автоматично, но задвижването може да се управлява в три различни режима на задвижване - Eco, Normal и Sport - за различни нива на хибрида.

Honda вече потвърди, че задвижващата система в комбинирания цикъл на WLTP отделя 122 г/км CO2. HR-V ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,6 сек.

Дизайнът на третото поколение на HR-V е драматично отклонение от това на своя предшественик. Въпреки че тясно съвпадат с размерите на своя предшественик, преразгледаните пропорции и акцентът върху ефективността на пространството (системата ОВК е възможно най -компактна, а батерията на EV е монтирана например под пода на багажника) са увеличили мястото за краката отзад с 35 мм и се нараснала мястото за багаж. Височината на управление също е увеличена с 10 мм, докато линията на покрива е намалена с 20 мм.

Четирима възрастни могат да бъдат настанени в максимален комфорт, според Honda.

Honda казва, че „въплъщава безпроблемната, чиста и модерна философия на дизайна, наблюдавана в други скорошни нови модели на Honda“. Тънък, отличителен дизайн на LED светлините и обновена решетка доминират в новия облик на предната част, с дълъг преден капак, открояваща се линия на покрива и права линия на рамото, които отдалечават силно новия модел от предшественика си.

Салонът е преработен, за да увеличи максимално усещането за простор, с минималистично оформление на таблото, опростено хоризонтално подравнено арматурно табло и сгъваеми задни седалки Magic на Honda. Таблото е с променен дизайн, включващ 9,0-инчов сензорен екран с инфоразвлекателна система и 7,0-инчов TFT дисплей в рамките на манометъра, както и нови L-образни отвори в горните ъгли на таблото, за да освободят място.

Компанията също така казва, че новите отвори предлагат подобрен комфорт чрез насочване на въздушния поток по страничните прозорци, а не директно върху пътниците. Също така ново за третото поколение на HR-V е система за дифузия на въздуха, която изпраща „завеса“ от чист въздух през нови L-образни отвори.

Допълнителни подробности за новия, европейски спецификации HR-V, включително ценообразуването, се очакват през следващите месеци.

Коментари
comments powered by Disqus