Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриха предсрочно подробности за новото BMW iX1

31.05.2022 15:41

Електрическата версия на бъдещото издание на X1 излиза на пазара догодина и ще има пробег от 438 км

Третата генерация на BMW X1 ще се появи на пазара през есента на настоящата година и ще използва за база модифицирана версия на платформата UKL, която за в бъдеще ще носи означението FAAR. Въпросната платформа позволява използването на конвенционални задвижвания, Plug-in хибриди и изцяло електрически варианти. Очаква се изцяло електрическата версия на X1 да носи името iX1, представянето й е насрочено за последните месеци на 2022, а началото на продажбите - за началото на 2023 година.

BMW iX1 ще има автономен пробег до 438 км

Наскоро в мрежата се появиха първи изображения и данни за новия модел. Автономният пробег ще бъде 438 километра по  WLTP. Двата електромотора на предния и задния мост имат системна мощност от 200 кВт с допълнителни 30 кВт Boost при мощно ускорение. Батреията е 64,7 кВтч, като от BMW обещават среден разход между 17,3 и 18,4 кВтч на 100 километра.

По отношение на зареодането iX1 разполага с варианти 11 кВт (AC) и 22 кВт като опция. Зареждането с постоянен ток (DC) е възможно с до 130 кВт. На DC-станция за 10 минути могат да се зареди енергия, достатъчна за 120 километра, а напълването на 80 процента от капацитета на батерията отнема 29 минути.

Curved Display и система OS8

Във визуално отношение компактният електрически SUV се ориентира към стила на по-големия събрат iX3. Бъбреците са затворени, но по форма и пропорции са типични за класическите модели на марката. Дъното на автомобила също е грижливо облицовано за по-добра аеродинамика, респ. по-добра ефективност. Задният дифузор и елементите в синьо открояват модела от останалите варианти на Х1. LED-светлините са тесни и с характерна графика, като опция ще има и матричен вариант. Задните светлини са триизмерно оформени и по желание също използват изцяло LED технология.

Интериорът е с нова концепция, включваща BMW Curved Display, състоящ се от 10,25-инчов екран за дигиталните контролни прибори и 10,7-инчон централен екран за инфо-развлекателната система. Централната конзола е широка и елегантна.

Наред с това BMW ще предлага iX1 с новата инфо-развлекателна система OS8, както и с опции като Head-upдисплей, M-Sport волан и спортни седалки с масажна функция. Задните облегалки се сгъват в съотношение 40:20:40, обемът на багажника е между 540 и 1600 литра.

Коментари
comments powered by Disqus