Porsche определено са последователни в разширяването на гамата на новата серия 911. След представения съвсем наскоро GT3, Porsche 911 GT2 е вече на стартова позиция.
Porsche ще коронова моделната серия 911 от поколение 991 с фамозния GT2. Първият прототип на модифицираната каросерия на GT3 в момента прави своите тестови обиколки на Нюрбургринг-Нордшлайфе. 3,8-литровият шестцилиндров боксерен двигател с два турбокомпресора идва от 911 Turbo. В конфигурацията на Тurbo S се очаква GT2 да изпраща 560 и дори допълнително още няколко конски сили към задната ос. Както при Turbo, той осигурява свежия въздух за двигателя през въздухозаборници, разположени пред задните калници.
Porsche 911 GT2 със задвижване на задните колела и PDK
Задвижването на GT2 традиционно е на задните колела. Новото управление на задните колела е взето от Turbo, задвижването на всички колела обаче - не. Чисто задното задвижване на GT2 възприема безкомпромисната концепция на GT3, от който следва да приеме и модифицираната седемстепенна трансмисия с два съединителя.
GT2 има по-широка задна следа в сравнение с GT3, а използваните джанти са с един размер по-големи. Задният спойлер също е по-масивен, за да генерира още по-голяма притискателна сила. За да подобри съотношението тегло-мощност Porsche 911 GT2, което се очаква през 2014 година, е с редуцирано оборудване.
Новото Porsche 911 GT2 се очаква да дебютира на автомобилното изложение в Женева като непосредствено след това ще стигне и до купувачите.