Премиерата на Impreza WRX STI ще се състои по време на изложението в Токио, но фотографите на auto motor und sport успяха да щракнат един от предсерийните екземпляри още сега.
Външността на STI се ориентира към дизайна на показания във Франкфурт Rallye Conceptcar. Каросерията на модификацията, която по-късно ще бъде използвана като база за ралиавтомобила, разполага с изнесени калници, мощен въздухозаборник върху капака, спойлер в задния край на покрива, както и нискоспуснати престилки.
Четирите накрайника на изпускателната система освобождават отработилите газове на двулитров боксерен турбодвигател, чиято мощност възлиза на около 300 к. с. Отговорност за въртящия момент от 450 Нм поемат шестепенната трансмисия с два съединителя и системата за постоянно задвижване на четирите колела.
Дължината на WRX STI е 4, 435 м, ширината 1,79 м, височината 1,47 м. а наличната информация говори за междуосие от 2,62 м. Специфични за STI са и 18-цоловите колела, спирачната система с включени компоненти на фирмата Brembo (четирибутални апарати отпред и двубутални отзад) и спортната настройка на окачването.