Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разсекретиха дизайна на дългата версия на новия BMW X1

28.12.2015 09:58

Дали кросоувърът ще се появи на други пазари все още не е известно

Дизайнът на дългата версия на новия BMW X1 бе разсекретен преди неговата официална премиера. Патентните снимки на автомобила са публикувани в портала PCauto.com.cn. Новият модел ще бъде фокусиран предимно върху китайския пазар. Дали кросоувърът ще се появи на други пазари все още не е известно.

Отбелязва се, че дължината на седемместния модел е увеличена с 11 см в сравнение със стандартния X1. Кросоувърът ще получи голяма радиаторна решетка и нова предна броня с хромирани елементи и модифицирани фарове. Освен това автомобилът ще получи доработени стопове и друга задна броня.

Под предния капак на компактния всъдеход  ще бъде монтиран 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател. Агрегатът ще бъде куплиран с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Известно е, че стандартната версия на новия X1 е на пазара от есента на 2015. Автомобилът се продава с шест нива на оборудване. Топ версията на модела е xDrive25d.

Автомобилът получи голяма радиаторна решетка и нова предна броня с хромирани елементи и променена оптика. X1 е първият кросоувър на марката с предно предаване. Автомобилът е построен върху платформата UKL1, която е в основата на Mini Cooper и BMW Серия 2 Active Tourer. В средните и високите нива на оборудване X1 може да бъде поръчан със задвижване на всички колела.

Надлъжно разположеният двигател на предшественика на X1 е заменен с по-компактен и по-удобно разположен мотор. Това доведе до  промяна на силуета на кросоувъра. Автомобилът има по-къс преден капак и наклонена линия на покрива. По този начин е увеличено пространството в салона. Освен това в САЩ, Русия и Китай автомобилът ще се предлага с удължена задна част и разположен трети ред седалки.

В двигателната гама на кросоувъра влизат два бензинови двигателя с работен обем 2,0 литра. Мощността им е съответно 192 и 231 конски сили. В допълнение на разположение има и три дизелови мотора с мощност от 150 до 231 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus