Очевидно немският седан ще се откроява главно с ярки акценти и обозначения
След като "обичайният " Audi e-tron GT се подготвя да започне производство в Некарсулм, Германия, "четирите пръстена" започнаха да рекламират своята "гореща " RS версия. Избрани журналисти тестваха камуфлажния прототип в Гърция. Според тях мощността на двудвигателната задвижваща система (Audi все още не е разкрила характеристиките) е 598-599 к.с., 830-850 Нм. В режим overboost тя се увеличава за кратко до 647–655 к.с. Ускоряването до 100 км/ч продължава 3,1-3,5 сес, въпреки че масата на седана е около 2300 кг. Зарядът на батерията с капацитет 93,4 кВтч (всъщност се използва 83,7) на теория е достатъчен за автономен пробег от 402 км (според WLTP).
Отвън RS почти буквално повтаря концепта от 2018 г. и предварителни производствени мостри на стандартния e-tron GT. Очевидно седанът RS ще се откроява само с ярки акценти и обозначения.
Според субординацията Audi RS e-tron GT трябва да отстъпва на седана Porsche Taycan, върху който е построен. Taycan Turbo и Turbo S развиват по 625 к.с., но с overboost могат да генерират 680 и 761 к.с. Въртящ момент - 850 и 1050 Нм.
Audi ангажира титулования бразилски пилот Лукас ди Граси (на снимката), който в момента се състезава в електрическа Формула Е, като промоутър на RS. Той е възхитен от всичко: ускоряние, управление, сцепление в завой, въглеродно-керамични спирачки и Audi Sport GmbH.
Репортерите казват, че RS e-tron GT е по-мек и по-спокоен от оригиналния Taycan. Реакциите на на контролните приборите са мигновени, а скоростта „граничи с дискомфорт“. Парадоксална присъда бе издадена от британското издание Autocar: „Разликите с Porsche са неуловими , но забележими“. Auto Express отбелязва, че Audi "свой собствен характер", благодарение на певматичното окачване и нюансите на управлението (има "не толкова много обратна връзка"). В Taycan задните седалки са по-тесни... Carwow, Misha Charoudin, Automann, auto motor und sport и други публикуваха своите видеоклипове.
Началото на продажбите на RS се очаква през март 2021 г. Цената в Англия ще достигне 125-130 хил. лири .