Официалната презентация на модела е предвидена за 16 юни
Девизът „under 8”, под който французите обявиха появата на „горещата” версия RS, е доста ангажиращ. Увеличаването на мощността става ясно от самото име на новия Megane RS 275 Trophy, или с 10 конски сили повече от Trophy 2011 година, както и при версията Megane RS 265 (2012 г.).
Новата версия на „напомпания” Megane е украсена с двойна линия отстрани в стил антикрило от Формула 1 в цвят „сива платина” с логотип Trophy. Същият този цвят е използван и в графиката на страничните панели.
Една от особеностите е титановата ауспухова система от фирмата Akrapoviс с въглеродни изпускателни тръби. Този пакет е стандартен за 275 Trophy. Резултатът е намаляване на теглото и промяна на гласа на двигателя. Компанията твърди, че той е станал по-хриплив и груб.
Моторът на Megane RS 275 Trophy развива 275 к.с. при 5500 об/мин, а максималният въртящ момент е останал на предишното ниво - 360 Нм при 3000–5000 об/мин. Конструкторите са успели да намалят средния разход на гориво до 7,5 л/100 км. За сравнение, при обикновения Megane RS e 8,2 л/100 км.
В салона на Megane RS 275 Trophy клиентите ще намерят спортни седалки Recaro с червени шевове, тапицирани с кожа и алкантара. Задните седалки също имат червени украшения. По аналогичен начин са оформени воланът, ръкохватката на предавателния лост и педалът на спирачката. На праговете ще намерите табелки с номера на автомобила от лимитираната серия.
Базовото оборудване на модела с три врати включва по-твърдо шаси Cup и диференциал с повишено триене. Междувременно конструкторите са предвидили и няколко интересни опции. Автомобилът може да бъде поръчан и с амортисьори с настройки Öhlins Road & Track, идващи от автомобилния спорт.