Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane: Семейни черти

26.05.2014 08:04

Renault подложи компактния си модел Megane на втори фейслифт. Сега оформлението на предната част вече се вписва напълно в новата дизайнерска философия на марката.

Просторният и комфортен Megane определено не може да се оплаче от липса на достатъчно голям интерес от страна на купувачите на модели от компактния клас, но на фона на новата дизайнерска вълна в Renault, чието начало поставиха Clio и Captur, стилистиката му в един момент престана да се вписва в стратегията на марката. Затова французите решиха за втори път да подложат модела на частична модернизация, в рамките на която Megane се сдоби с по-характерна физиономия, носеща промененото ДНК на марката. Автомобилът е получил ефектна триизмерна радиаторна решетка в блестяща черна оптика, дизайнът на предната броня също е основно променен. Значително нараснал е размерът на марковата емблема – дизайнерите на компанията са се постарали Megane още отдалеч да се разпознава безпогрешно като член на моделното семейство на Renault.

Основната новост в интериора е мултимедийната система R-Link със седеминчов сензорен дисплей. Тя обединява озвучителната уредба и навигацията, може лесно да се свърже с външни мобилни устройства посредством Bluetooth, а част от функциите позволяват и управление с гласови команди. Освен с подобрени възможности, новата система може да се похвали и с по-интуитивно управление в сравнение с преди. Иначе вътрешността на автомобила е съхранила познатите си характеристики – мястото на предните места е в изобилие, седалките са удобни и с надеждна странична опора, багажникът също е сред големите в класа. Който има нужда от повече пространство, би следвало да насочи избора си към комби модела, който е отлично пригоден за практичен семеен транспортьор.

По-ярка индивидуалност и повече ефективност

В рамките на частичното обновление на модела са положени сериозни усилия за подобряване на ефективността – двигателите са станали по-икономични, а 1,4-литровият бензинов турбоагрегат е получил наследник, който е с намален до 1,2 литра работен обем, но независимо от това има подобрена динамика. Дизеловите мотори както и досега са с кубатура 1,5 и 1,6 литра и съчетават уверена тяга с нисък разход на гориво. Като твърде положителен пример за съчетание от добър темперамент, потенциал за икономия на гориво и изгодна цена се доказва вариантът dCi 110, какъвто управлявахме по време на първите изпитания на модела. В комбинация с прецизно работещата и оптимално настроена спрямо характеристиките на двигателя трансмисия, тази модификация може да се похвали с радващо добра динамика и разход на гориво, който в повечето случаи остава под шест литра на сто километра. За пръв път в историята на Megane, шестстепенната предавателна кутия с два съединителя EDC вече се комбинира и с бензинов двигател – тя може да бъде поръчана като опция за версията TCe 130.

Настройката на ходовата част осигурява приятен комфорт при движение по лоши пътища, като едновременно с това предлага добри резерви и за по-спортен стил на шофиране – принос в тази насока има подобрената кормилна уредба, която сега дава по-точна обратна връзка за контакта на предните колела с пътя и определено работи по-прецизно в сравнение с преди.

Друга новост при освежения Megane е т.нар. Visio System: това е технология, работеща на основата на монтирана в огледалото за обратно виждане камера, която позволява автоматично управление на късите и дългите светлини и в допълнение към това предупреждава водача при неволно напускане на лентата на движение посредством акустичен и визуален сигнал. По отношение на ценовата политика, изненади няма – Megane продължава да бъде позициониран като едно от изгодните предложения в своя сегмент от пазара.

Заключение 

Renault Megane

След последните стилистични промени Megane вече е пълноправен член на новата дизайнерска вълна в моделното семейство на Renault. С повече модерни системи за подпомагане на водача и по-икономични двигатели, моделът в момента е по-атрактивен от всякога.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Renault

 

Коментари
comments powered by Disqus