След като Renault показа на автомобилния салон във Франкфурт фейслифта на Twingo, дойде ред и R.S. спецификацията да бъде обновена. За съжаление модификации по силовия тракт няма.
Промените спрямо стандартния модел засягат главно предната броня и допълнителния сплитер, монтиран на долната радиаторна решетка. Двукомпонентните челни светлини са запазени, но над третата врата се откроява масивният спойлер, който е комбиниран с декоративния дифузор и раздутите прагове и вежди на калниците.
За съжаление френската компания се е ограничила единствено до променената визия и 1,6-литровия двигател с принудително пълнене продължава да генерира 133 к.с. и 160 Нм. Все пак ефективността на мотора е повишена със скромните 3%, което означава среден разход от 6,5 литра за 100 к пробег и емисии CO2 от 150 г/км.
Renault Twingo RS е оборудвано и с по-ефективна спирачна система, която разчита на 280-милиметрови дискове за предната ос и 240-милиметрови за задната. Те се открояват зад 17-цоловите колела, които са част от Gordini R.S. пакета. И при него промените спрямо предишната версия се ограничават единствено до външния облик.