Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сато спечели Инди 500 за втори път

24.08.2020 08:33
Сато спечели Инди 500 за втори път

Фернандо Алонсо остана едва на 21-а позиция

Такума Сато (Rahal Letterman Lanigan Racing) триумфира в 104-ото издание  на „Инди 500“, след като последният период с жълти флагове на пистата спря атаката на фаворита Скот Диксън (Chip Ganassi Racing). Това е втори успех за бившия пилот на Jordan и Super Aguri във Формула 1, който записа дебютната си победа през 2017 година.

Седем периода с жълти флагове на пистата и куп зрелищни катастрофи белязаха тазгодишното издание на американската класика, която очаквано се проведе при празни трибуни. Последният инцидент на Спенсър Пигот (Citrone Buhl Autosport with RLL) на практика реши и изхода от състезанието, тъй като Скот Диксън така и не получи възможност да атакува Сато заради жълтите флагове.

Преди това Диксън изкара 111 обиколки в челото на колоната и бе абсолютен фаворит за победата, като единствено Александър Роси (Andretti Autosport) успяваше на моменти да се закачи за темпото на пилота на Chip Ganassi Racing. За съжаление Роси бе наказан заради опасно връщане на пистата, когато двамата с Такума Сато бяха в бокса и се удариха леко, след което американецът катастрофира в опитите си да навакса изоставането.

Съотборникът на Сато Греъм Рейхъл допълни подиума, а бившият тестови пилот на Haas F1 Сантино Феручи (Dale Coyne Racing) изненадващо си проби път до четвъртата позиция. Новак на годината стана Пато О‘Уорд с водещия автомобил на McLaren, който завърши шести зад Джоузеф Нюгардън (Team Penske).

Съотборникът на О‘Уорд Фернандо Алонсо видя за първи път карирания флаг на „Инди 500“, но остана на светлини години от реализирането на мечтата си за Тройната корона. Още от самото начало бе видно, че двукратният шампион във Формула 1 няма нужната скорост да се бори в челото, а впоследствие повреда в съединителя стана причина всеки път механиците да бутат неговия автомобил, за да запали.

Пълните резултати от „Инди 500“ може да видите тук.

Коментари
comments powered by Disqus