Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat Leon ST Cupra: Вълк в овча кожа

30.08.2017 16:06

Зад волана на испанския спортист, който се крие под камуфлажа на семейно комби

Ако не сте познавач и не обърнете внимание на детайлите като предната броня с уголемени въздуховоди, 19-цоловите джанти, иззад които издайнически се показват червени спирачни апарати, спортните странични прагове и задната броня с дифузор и спортни накрайници на изпускателната уредба, спокойно може да сметнете този автомобил за съвсем обикновено комби. И обективно погледнато, в определена степен ще сте съвсем прави - защото дори и във варианта Cupra, Seat Leon ST продължава да бъде един удобен, практичен и елегантен семеен транспортьор с много място в интериора, голям багажник и съвсем годен за всекидневна употреба комфорт.

Атмосферата в интериора също е по-скоро сдържана, макар че предоставящите надеждна странична опора за тялото спортни седалки и спортният волан определено загатват за динамичния потенциал, който се крие под спокойната външност.

Пълен с изненади

А истината е, че Seat Leon ST Cupra наистина има с какво да ви изненада. Двулитровият бензинов турбомотор е с максимална мощност 300 конски сили, които за разлика от останалите изпълнения на Leon Cupra се предават към четирите колела, вместо само към предния мост. Технологията за задвижване на всички колела е добре позната например от VW Golf R и работи на основата на последното поколение Haldex съединител. В съчетание с двойното предаване, масивното комби тежки 1545 килограма - повече от сто килограма над стойностите на познатите досега изпълнения на компактния спортист. Именно с оглед на този факт обаче човек остава още по-изумен от бясното настървение, с който се ускорява тази машина напред. Спринтът от място до 100 километра в час се изпълнява за невероятните 4,9 секунди - с повече от половин секунда по-бързо спрямо събратята с предно предаване.

Завидно добър на писта

Освен това, както успяхме да се убедим по време на изпитанията на пистата НАВАК край Белград, пълноприводното задвижване осигурява великолепно сцепление с настилката при всякакви условия, граничният режим се достига късно, а автомобилът остава винаги лесен за овладяване. Прогресивното кормилно управление също върши работата си страхотно и осигурява на водача много добро чувство за случващото се между предните колела и асфалта. Шестстепенната трансмисия с два съединителя разполага с много убедителен спортен режим на работа, който почти не оставя неудовлетворени желания и прави използването на ръчния модус за смяна на предавките едва ли не излишен. Увеличеният от 350 на 380 максимум на въртящия момент е наличен в забележително широкия спектър между 1800 и 5500 завъртания на коляновия вал в минута, а благодарение на страхотното механично сцепление тягата се предава възможно най-ефективно към колелата. Резултатът - динамика, която може да "скрие точките" на почти всички преки пазарни опоненти на модела. Звучи добре като за семейно комби...

Текст: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus