Електрическият модел ще има и версия RS с 299 конски сили
В същността си Enyaq iV е технологичен дериват на VW ID.4, а версията Coupé от своя страна е тясно свързана с VW ID.5. Интересно е да се отбележи, че независимо от значително по-динамичните линии на каросерията си, новият вариант е почти толкова просторен отвътре, колкото и стандартния Enyaq. Същото се отнася и за товарното отделение, което е намалило обема си само с 15 литра в сравнение със стандартния модел и побира сами по себе си наистина внушителните 570 литра. Серийно моделът се предлага с изключително голям панорамен стъклен покрив, който достига почти до задния капак и всъщност осигурява повече място за главите в сравнение със стандартния метален таван. Коефициентът на аеродинамично съпротивление е намален от 0,257 при стандартния Enyaq до 0,234 при модификацията купе.
Вариантите за задвижване ще бъдат четири на брой - Enyaq iV 60 Coupé, Enyaq iV 80 Coupé, Enyaq iV 80х Coupé и Enyaq Coupé RS iV. Първите два модела са със задно задвижване и имат батерия с капацитет 62, респ. 82 кВтч, а мощността им е 132 и съответно 150 кВт. 195 кВт е мощността на модификацията Enyaq iV 80х Coupé със задвижване на четирите колела, а топмоделът RS разполага 220 кВт или 299 конски сили. Първият електрически RS модел на марката ще спринтира за 6,5 секунди от място до сто километра в час и може да бъде поръчан в специално запазения за него цвят "Мамба зелено". Осветената от 131 светодиодна решетка, която е опция за останалите версии, е серийна при топмодела.