Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Следващият Jeep Wrangler ще има хибридно задвижване

01.02.2016 09:52

Автомобилът ще бъде по-лек от своя предшественик, поради широкото използване на алуминий

Концернът FCA коригира плановете си за разработване на нови модели. Наред с всички други неща, компанията представи някои детайли на бъдещия модел Wrangler. Автомобилът ще получи бензинови двигатели от ново поколение, система Mild Hybrid (мек хибрид), а по-късно и пълна хибридна задвижваща система.

Следващият Wrangler ще се появи през 2017. На снимката е показана една от последните специални версии на актуалния модел - Backcountry, с офроуд брони с прахообразно покритие, променени джанти и редица други нестандартни детайли.

Вече видяхме тестовия прототип на следващия Wrangler с прекроена каросерия. Всъщност върху него тестват различни двигатели и отделни компоненти на бъдещия автомобил. Ако се съди по него, късата версия може да получи малко по-голямо междуосие.

Автомобилът ще бъде по-лек от своя предшественик, поради широкото използване на алуминий в каросерията. Що се отнася до двигателите, до края на 2016 г. концернът FCA възнамерява да представи нова фамилия от малки и средно големи агрегати. Те ще бъдат въведени постепенно в автомобилите FCA, те ще получат и кросоувърите вместо сегашните мотори. Плановете включва и дизелов Wrangler.

Плановете на FCA предвиждат и разработване на модела Pacifica. Той едва ли ще получи версия Hellcat, но е известно, че ще има и хибридна задвижваща система и ще се зарежда от електрическата мрежа. А пикапът Ram 1500 след смяната на поколението няма да остане без хибридна технология. Най-малко за него е планирана Mild Hybrid система. Подобно на Wrangler, следващият пикап ще бъде по-лек от своя предшественик благодарение на увеличеното използване на високоякостна стомана и редица части на каросерията, изработени от алуминий. Освен това американците заявиха, че двата автомобила ще бъдат оборудвани с активни аеродинамични елементи. Най-вероятно става дума за автоматични щори на радиатора.

Коментари
comments powered by Disqus