Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестовете на VW Polo GTI R5 стартират този месец

07.11.2017 17:11
Тестовете на VW Polo GTI R5 стартират този месец

Продажбите на новия автомобил ще започнат през втората половина на 2018-а

VW даде първите официални подробности за новия си рали автомобил. Polo GTI R5 е базиран на шестата генерация на серийния модел и използва 1,6-литров четирицилиндров двигател с принудително пълнене и директно впръскване. 

Тестовете на новия модел, който тръгва по стъпките на четирикратния световен шампион Polo R WRC, ще стартират още този месец. Началото на продажбите обаче се очаква едва през втората половина на 2018 година.

„Polo GTI R5 ще бъде подложен на жестоки тестове преди първото състезание на автомобила догодина, за да сме сигурни, че сме готови за всякакви условия”, коментира спортният директор на VW Свен Смеетс.

Развойната дейност по новия автомобил върви с пълна сила от началото на настоящата година, като проектът се ръководи от техническия директор Франсоа Ксавие Демезон и главния инженер Херард Ян де Йонг, който бе състезателен инженер на Себастиен Ожие и при четирите титли на французина.

За разлика от Skoda VW не планира участие във WRC или ERC със заводски тим. Германците обаче са категорични, че при желание ще осигуряват техническа поддръжка на клиентските отбори.

Коментари
comments powered by Disqus