Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toro Rosso и Honda ще правят стратегически смени на двигателите

13.03.2018 12:53
Toro Rosso и Honda ще правят стратегически смени на двигателите

Новото ограничение от три задвижващи единици на сезон налага подобни действия

Предстоящият сезон във Формула 1 включва 21 състезания, но ограниченията за броя задвижващи системи стават все по-жестоки. Всеки пилот има на разположение само три в рамките на предстоящата година, като при MGU-K модула, батерията и електронния модул за управление рестрикциите са още по-тежки – максимум два елемента преди санкция.

Тим шефът на Toro Rosso Франц Тост е категоричен, че новите изисквания ще създават много главоболия на производителите и на отборите и че стратегическите действия са наложителни, за да бъдат ограничени максимално загубите.

„Ще стигнем до момент, в който ще стане ясно, че е по-добре да стартираме с нов двигател от дъното вместо да използваме стар на 3000 – 4000 км. Загубата на мощност започва да се усеща още след 100 – 200 километра”, коментира Тост за Motorsport.com. „Ще видим, но мога да ви кажа, че вече дискутираме този вариант. Не знам кога, но опрелено ще се случи (стратегическата смяна).”

Според Тост ветото, което Ferrari наложи върху предложението отново да се ползват четири задвижващи системи, е пълна лудост.

„Миналата година производителите трябваше да направят по-малко състезания с четири двигателя. Тази година има повече състезания и по-малко двигатели. Мога само да кажа, че са луди.”

„От Ferrari бяха против. Всички останали искаха четири. Те смятаха, че ще имат предимство при три. Това е  записано в правилника, така че трябва да се справим. Приемаме го, но колко задвижващи системи ще ни трябват, не мога да кажа.”

Toro Rosso бе една от приятните изненади по време на предсезонните тестове, тъй като времената на Пиер Гасли и Брендън Хартли им отредиха място в средата на таблицата, а отборът завърши на трета позиция по брой обиколки, като единствено Mercedes и Ferrari имаха повече.

Коментари
comments powered by Disqus