Изгодно за феновете на моторните спортове, обичащи огромни задни спойлери
Падате си по Porsche, моторни спортове и огромен заден спойлер? Тогава ние ви предлагаме точния автомобил: абсолютно причудливо Porsche 911 GT2 RSR. И най-вече доста изгодно.
Добре, "изгодната цена", изразена в числа възлиза приблизително на 300 000 долара, разбира се, доста под цената, защото само разходите за преструктуриране възлизат на повече от 700 000 щатски долара, но въпреки това е оправдано. Този ненадминат екземпляр в момента се мъдри в автокъща Макларън в Скотсдейл, Аризона, протегнал масивното си задно крило към потенциалните купувачи.
На пръв поглед е ясно, че този единайсетак не е слязъл от поточната линия на Porsche. В продължение на повече от четири години това GT2 на серия 996, произведено през 2002, се преобразява в най-стабилния модел на серията. В крайна сметка, един от най-стойностните модели на тази серия, от която вече не може да се купи нищо повече. Заедно с всички корекции, подобрения и изменения стойността по традиция отива по дяволите, защото човек може да се сдобие със състезателна кола от завода на Porsche на много по-изгодна цена. Но, въпреки всички характеристики на Motorsport, включително плакетите на FIA, кръстеният GT2 RSR автомобил има разрешение за движение по пътищата. Може би това е първият единайсетак, който някога е имал честта да влезе в центъра на Мюнхен.
Porsche 911 GT2 с двойно по-голяма мощност
Битурбо версията на GT3 с шест цилиндъра генерира в тази кола 840 к.с. (стандартно 462 к.с.). За тази цел двигателят е напълно преустроен: нови цилиндри (сега с обем 3.8 литра), мотовилки, колянов вал, два турбокомпресора Garrett с водно охлаждане (GTX30R) и специалното изпълнение на изпускателна система вдигат скоростта на Porsche. Това, че и одеждата е поръчкова, е излишно да споменаваме. И не на последно място е редно да отбележим, че RSR е шлифован при 911 Design в Калифорния.
За почитателите на марката серията 996 не е особено харесвана. Водно, вместо въздушно охлаждане, фарове с визия яйца на очи, също като в Boxster. Това и в днешно време доказва, че 911 на това поколение се превърна в икона на спортния автомобил за лично ползване. Или пък, подобно на този тук, който е претърпял цялостен ъпгрейд. Той наистина далеч не е изгоден, но все още е доста далеч и от някои безлични серийни дизайни. Тук бихте могли да се насладите на GT2 RSR и да го разгледате от всички страни отблизо.