През 2020 г. търсенето на автомобила, обновен година по-рано, както се очакваше, спадна с 13%
Третото поколение на пикапа Toyota Tacoma беше представено през 2015 г. и оттогава бие всички рекорди за продажби в САЩ. През 2020 г. търсенето на автомобила, обновен година по-рано, както се очакваше, спадна с 13%. И все пак резултатите повече от два пъти постигнаха постиженията на най-близкия преследвач в лицето на модела Ford Ranger - 163 619 автомобила срещу 74 338. Toyota реши да напомни за собствените си предимства на виртуалното събитие SEMA360. Идеята за концептаOverland-Ready Tacoma е предложен от списание 4WD Toyota Owner Magazine, а автомобилният ентусиаст Райън О'Конъл и неговата компания ShmellFab помогнаха за изпълнението.
Новият автомобил се движи на 16-инчови джанти 704 Trail от Method Race Wheels. Размерът на гумите BFGoodrich Mud-Terrain T / A KM3 е 255/85 R16. При тежък офроуд лебедка ComeUp SEAL Gen2 9.5rs със сила на теглене 4300 кг винаги е подсигурена.
Съдържанието на каросерията е скрито под Truck Covers USA. Отгоре е разположена платформата Yakima SkyLine, която е използвана за палатката Yakima SkyRise.
Светодиодният „полилей“ Rigid Industries SR Pro, разположен в предната броня на CBI Offroad Fabrication T3, е с дължина 508 мм, на покрива - 1001. Пространството около автомобила е осветено от още четири модула, вградени в корпуса на платформата CBI Offroad Fabrication.
Проектът се основава на модификацията Tacoma TRD Pro. Предното окачване е модифицирано с койлоувъри ToyTec BOSS Aluma 2.5 Series. Горните рамена са заменени с части от Camburg Engineering, долните са осигурени от CBI Offroad Fabrication. Задната ос е оборудвана с пакет от допълнителни пружини. Елементите на окачването и дъното са защитени от алуминиеви и стоманени листове, праговете - от тръбни брони.
Пакетът включва вериги MaxTrax MKII против боксуване , 18-литров резервоар за гориво Rotopax и деветлитров резервоар за вода. Пакет за офроуд и въздушен компресор PowerTank PT10 също ще бъдат полезни.
За да направи пътуването в Tacoma още по-забавно, двигателят V6 3,5 е допълнен от компресор Magnuson Superchargers Roots TVS1900, който увеличава мощността от 282 к.с. и 359 Нмдо 375 к.с.и 447 Нм. Включен е и заден диференциал с ограничено приплъзване Toyota E-locker. Как ще се държи автомобилът в реални условия, производителят предлага да инспектира блогъра Адам Глик в YouTube канала Last Line of Defense. Имайте предвид, че Toyota не обмисля производството на такъв автомобил, дори и в ограничен тираж, но всички решения, използвани за конструкцията, се предлагат на пазара.