Кросоувърът има ново окачване, подобрени спирачки и карбонов аеродинамичен бодикит
Компанията Toyota ще се опита да подобри рекорда на Северната дъга на пистата Нюрбургринг за автомобили с предно предаване с кросоувъра C-HR R-Tuned.
На изложението SEMA, което се провежда в Лас Вегас, японският автомобилен производител представи ревизиран кросоувър Toyota C-HR, над който в продължение на 10 хил. часа е работила калифорнийската компания Dan Gardner Spec.
Автомобилът, оборудван с бензинов 2,4-литров турбодвигател 2AZ-FE с турбина Garrett и мощност 600 к.с., е куплиран с петстепенна механична трансмисия. Кросоувърът има ново окачване, подобрени спирачки, карбонов аеродинамичен бодикит и олекотен интериор.
Отсечката на пистата Willow Springs International Motorsports Park тунинг автомобилът измина 1: 25.22, което е по-добре, отколкото времената на спортните автомобили Porsche 911 GT3 и McLaren 650 S Spyder.
Toyota не планира да използва С-HR R- Tuned след шоуто, но Dan Gardner Spec иска да заведе автомобила на Северната дъга, за да се опита да постави нов рекорд за автомобили с предно задвижване.
Известно е, че сега най-бързият автомобил с предно предаване на немската писта е новото поколение на "горещия" хечбек Honda Civic Type-R с показател 7: 43.8.