Инженерите на компанията са монтирали по един електромотор на всяко колело на автомобила
Японската компания Toyota резсекрети нова концепция на водородни горивни клетки. Автомобилът се нарича FCV Plus и ще бъде представен на автомобилното изложение в Токио.
Новият модел получава футуристичен дизайн. Инженерите на компанията са монтирали по един електромотор на всяко колело на автомобила. На свой ред горивните елементи са разположени между предните колела. Благодарение на това автомобилът разполага с голямо пространство в кабината.
Дължината на автомобила е само 3800 мм, а широчината - 1750 мм. Размерът на колесната база е 3000 мм. Вътре в кабината няма арматурно табло, той е заменен с дисплей на предното стъкло.
Освен това по време на автомобилното изложение в Токио Toyota ще демонстрира концепция, наречена Kikai. Триместният прототип има нестандартен дизайн и прилича на бъги. При автомобила няма странични панели на каросерията, директно може да бъде наблюдавана работата на двигателя. Освен това с помощта на малки прозорчета водачът може да провери окачването.
Другата новост е, че Toyota ще покаже в Токио и ново концептуално купе. Моделът от входно ниво се нарича S-FR. Дължината на прототипа е 3990 мм, а широчината - 1695 мм. Размерът на колесната база е 2480 мм. Спортното купе притежава система за задвижване на задните колела, предно разположен двигател отпред и четири седящи места. В салона на новия автомобил са монтирано изцяло цифрово арматурно табло, климатроник с няколко бутона и USB-връзка. Освен това трансмисията ще е механична шестстепенна.