Това увеличава комфорта при смените и подобрява стойностите за ускоряването
Моделите 718 на Porsche с 4,0-литрови 6-цилиндрови боксерни двигатели вече могат да бъдат поръчани и със 7-степенната трансмисия на Porsche с двоен съединител (PDK). И двата варианта Boxster и Cayman 718 GTS 4,0, както и върховите за гамата модели 718 Spyder и 718 Cayman GT4 вече са налични и с автоматична трансмисия. С PDK няма прекъсвания в ускоряването по време на смяна на предавките. Това увеличава комфорта при смените и подобрява стойностите за ускоряването. В сравнение с моделите 718 с механична трансмисия, моделите GT с мощност 309 kW (420 к.с.) – 718 Spyder и 718 Cayman GT4 – сега ускоряват от 0 до 100 км/ч с половин секунда по-бързо или за 3,9 секунди. Те достигат скорост 200 км/ч за 13,4 секунди (с 0,4 секунди по-бързо). Моделите 718 Cayman GTS 4,0 и 718 Boxster GTS 4,0, и двата с мощност 294 kW (400 к.с.), също подобряват стандартния спринт от 0 до 100 км/ч с половин секунда до 4,0 секунди и след това достигат 200 км/ч за 13,7 секунди (с 0,4 секунди по-бързо в сравнение с механичната трансмисия).
При моделите 718 GTS 4,0 стандартният пакет Sport Chrono адаптира смяната на предавките на PDK според четирите различни режима на шофиране (Normal, Sport, Sport Plus и Individual). В режим Sport той работи с по-бърза смяна на предавките, превключва към по-ниска предавка по-рано с автоматично натискане на газта и поддържа оптимално ускорение с по-късни точки на превключване. Още по-спортният режим Sport Plus е предназначен за максимална производителност и експлоатира в пълна степен резервите от обороти в минута на 6-цилиндровия боксерен двигател с атмосферно пълнене. В режима Sport Plus е интегрирана и функцията Launch Control, която активира автоматичен състезателен старт.
Бутонът Sport Response (Спортни реакции) в средата на бутона за избор на режима позволява на водача да активира максималната производителност на двигателя и трансмисията за 20 секунди, независимо от текущия режим на шофиране. Вдъхновената от моторните спортове функция подпомага спонтанните маневри за изпреварване.
Във флагманските модели 718 Spyder и 718 Cayman GT4 режимът на шофиране има характеристика, типична за вариантите GT: той може да бъде програмиран за максимална производителност чрез бутона PDK Sport. Автоматичен селектор, който напомня дизайна на 911 GT3, подчертава GT преживяването, изпълнено със силен емоционален заряд. Седмата предавка на PDK има по-ниско предавателно число във всички 4-литрови варианти на двигатели с атмосферно пълнене за 718.
В допълнение PDK версиите на 718 Spyder и 718 Cayman GT4 се възползват от подобренията, направени в техния механичен заключващ се заден диференциал: в режими на задвижване и на свободен ход се постигат заключващи стойности от 30 и 37% в сравнение с 22 и 27% с механична трансмисия. Това има положителен ефект върху надлъжната и страничната динамика, както и върху тягата, и увеличава удоволствието зад волана.
Подобрено оборудване за новата моделна година на Porsche
Семейството на Porsche 718 ще започне моделната година 2021 с набор от нови характеристики. Висококачествена материя Race-Tex ще замести текстила Alcantara. Новата материя е базирана на калъфите, използвани за състезателните седалки. Тя е със силно дишаща структура и предлага по-голяма поддръжка. Специална ярка боя Python Green ще бъде добавена към гамата цветове за GT моделите 718 Cayman GT4 и 718 Spyder. 718 Spyder ще бъде наличен и с 20-инчови джанти в цвят Aurum – преди това беше възможно само за 718 Cayman GT4. Ще съществува и опцията за оборудване на роудстъра с конвенционални летни гуми със същия размер вместо със стандартните ултрависокоефективни гуми.