Aston Martin ще рекламира четиривратото купе Rapide с онлайн сериал True Power Should Be Shared. Първият епизод вече се появи на YouTube канала на базираната в Уорикшир компания.
Сериалът е сниман в Лисабон, Португалия, като негов режисьор е Дони Мастърс. „Желанието ни беше да предоставим на публиката едно изтънчено и интелигентно забавление, което да носи брандинга на Rapide, да направим нещо, което отразява трепета от шофирането. Интелигентно, драматично и много вълнуващо“, коментира Мастърс. „Това е една пълна с екшън история за Aston Martin в три части, чиято цел е да забавлява нашата публика.“
Подобна схема наскоро използва Audi, за да лансира новия A1. Там водещата роля бе поверена на Джъстин Тимбърлейк, докато при Aston Martin няма познати имена. Поне на този етап обаче както The Next Big Thing (сериалът на Audi), така и True Power Should Be Shared отстъпват драстично на уникалния сериал The Hire, с който BMW разби конкуренцията в началото на новия век.