Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf Variant: Максимално практичен или тотално скучен?

27.06.2007 01:06

VW вече предлага и комби версия на най-продавания си модел – Golf. Дори да не звучи като върха на технологиите, явно комбинацията на изпитани съставки и този път дава резултат. Подложен на тест е 1,9-литровият TDI.

В едно няма спор – този автомобил няма да привлича погледите. Отпред той e идентичен със стандартния Golf, но полегатата задница и облите форми придават повече чар в сравнение предшествениците му. Или поне така казват дизайнерите на автомобила... Набиват се на очи единствено неговите внушителни размери: 4,56 метра надхвърлят с 35 сантиметра дължината на модела с пет врати, а за да достигне A4 Avant са му нужни само още три сантиметра.

Практичност във всеки детайл

Багажното отделение разполага със завиден обем от 505 литра, а сгъването на задната седалка увеличава товарното пространство до 1495 литра и не изисква особени усилия. За целта подглавниците трябва да бъдат демонтирани, но пък в следствие на това багажникът на Golf Variant открива своята практична равна повърхност. Странично вградени кукички и халки за подсигуряване на товари също допринасят за високата функционалност на комбито.

Образцово е и разположението на инструментите в кокпита. Дизайнът на таблото дава усещане за близост и доверие, въпреки че акцентът е поставен върху най-съществените елементи.

Безупречно поведение на пътя

Преобладаващото впечатление за един сполучлив автомобил подкрепят широкото пространство около пътуващите, удобните седалки и най-вече окачването, което издържа полезен товар от 545 килограма. Golf Variant има отличен комфорт на возене и безупречно поведение на пътя. Спирачките понясят високо натоварване успешно и дори евентулна намеса от страна на системата за сигурност ESP остава почти незабелeжима.

Донякъде слабо място остава единствено моторът

По време на теста единствено 1,9-литровият TDI мотор показа някои несъвършенства. Над 3500 оборота той става прекалено шумен и дразни слуха, което понижава преди всичко комфортът на пътуване по автомагистрала. Неговите силни страни са изключително динамичното разгръщане на въртящия момент и относително ниският разход на гориво. И все пак този агрегат е причината новият Variant да не бъде оценен с максималните пет точки, въпреки че останалите му качества заслужават признание.

Текст: Гьотц Лайрер
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт

Оценка

W Golf Variant 1.9 TDI Trendline

W Golf Variant 1.9 TDI Trendline

Golf Variant впечатлява със своите практически достойнства: той е просторен, функционален, с ергономично подреден интериор, прекрасно поведение на пътя и изобилие от комфорт. 1,9-литровият TDI-двигател предлага прекрасна динамика и нисък разход, но работи твърде грубо. Иначе спорната тема за оформлението на задницата тема няма място точно тук...


Технически данни

W Golf Variant 1.9 TDI Trendline
Работен обем ---
Мощност 77 кВт (105 к. с.)
Максимален
въртящ момент
---
Ускорение
0 – 100 км/ч
11,6 сек
Спирачен път
при 100 км/ч
38 м
Максимална скорост 187 км/ч
Среден разход
на гориво в теста
6,5 л/100 км
Базова цена ---
Коментари
comments powered by Disqus