VW ревизира малкия Polo. Промяната във визията е дискретна, но в замяна на това пък гамата двигатели е изцяло обновена, каkто и инфо-развлекателните и асистиращи системи.
Обновеният VW Polo, който ще отпразнува световната си премиера на автомобилното изложение в Женева, идва с леко преобразена визия. Новата предна броня е получила по-голям въздухозаборник и хромирана декорация. Нови са също така LED фаровете и хромираната лайстна на радиаторната решетка. В задната си част ревизираният VW Polo се идентифицира интегрирани в бронята рефлекторни светлини и променена позиция на задните светлини. Като цяло, благодарение на новите престилки, Polo е станал с 5 мм по-дълъг отпред, а в задната част по-къс с 3 мм. Към всичко това ще добавим и новата цветова палитра на екстериора, както и новият дизайн на алуминиевите джанти в размери от 15 до 17 цола.
Нов интериор и помощни системи
Интериорът на VW Polo също е основно освежен. Нови са волана с три лъча, преработеното арматурно табло и разположените на централната конзола управляващи бутони.
Съществените промени на VW Polo откриваме под ламаринената обшивка. Новото електромеханично сервоуправление ще подобри управлението. Съществува опция Polo да бъде оборудван със селективно спортно окачване с електронно избираеми характеристики на амортисьорите.
По отношение на помощните системи VW Polo предстои стандартно да бъде оборудван със система за регистриране умора при шофьора, система за наблюдение Front Assist, заедно със система за аварийно спиране в градска среда, автоматичен контрол на дистанцията ACC и камера за задно виждане.
VW Polo с нови инфо-развлекателни системи и двигатели
Променени са също радиоto и радио-навигационнитe системи. Тук VW Polo ще бъде оборудвано с бордовата система на концерна, позната вече от VW Golf. Тя позволява към нея да бъдат интегрирани допълнително и смартфони. На разположение по избор са четири варианта на тъчскрийн екрани между 5,0 и 6,5 инча.
По отношение на задвижването всички агрегати са съобразени със стандарта за вредни емисии Euro 6 и имат намален разход. VW обещава до 21% по-нисък разход на гориво. В допълнение на това всички двигатели са оборудвани със старт-стоп система. Базовият бензинов мотор е еднолитров, трицилиндров с мощност 60 к.с. Трицилиндровият агрегат се предлага във версия със 75 к.с., а четирицилиндровите 1.2 TSI агрегати са с 90 и 110 к.с. През втората половина на годината новият Bluemotion модел ще бъде с трицилиндров турбодвигател с мощност от 90 к.с. Мощността на Polo Blue GT скача на 150 к.с., а в бъдеще GTI ще има 192 к.с.
Дизеловите двигатели ще стартират с нов 1.4 TDI с три цилиндъра, който ще генерира мощност от 75, 90 и 105 к.с. В зависимост от двигателя, предаването на тягата ще се извършва от ръчни пет- и шестстепенни скоростни кутии.
VW Polo остава с непроменена базова цена
Ревизираният VW Polo ще бъде на пазара през пролетта с непроменена основна цена. При старта на пазара VW Polo ще се предлага като специален модел "Fresh" с изключителни характеристики на оборудването и двуцветен интериор. В допълнение към стандартните версии с три и пет врати, ще бъдат предлагани и вариантите на оборудване Trendline, Comfortline и Highline, към това следва да добавим и версиите VW Polo като GTI, Blue GT и Cross Polo, и както беше споменато, Bluemotion.