Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Японците получиха спортен роудстър Mazda MX-5 RS

05.10.2015 09:54

Под предния капак е монтиран същият 1,5- литровия двигател (131 к.с. и 150 Нм)

Японската компания Mazda пусна на вътрешния пазар "гореща " версия на роудстъра MX-5. Вярно е , че автомобилът не е получил повече мощност. Под предния капак е монтиран същият 1,5- литровия двигател (131 к.с. и 150 Нм), като на базовия модел и същата шестстепенна механична предавателна кутия. Това всъщност не е чак толкова зле при маса от 1020-1040 кг (в зависимост от опциите). За сметка на това RS притежава модифицирано шаси. Производителят обещава по-чувствително и прецизно управление, пренастроено окачване и спирачна система, усилване на каросерията отдолу.

Оборудването на RS, наред с други неща, включва адаптивни фарове с автоматично превключване на дългите светлини. Отвън автомобилът не се различава съществено със своя събрат с изключение на червените кантове на седалките.

Базовото оборудване на RS включва амортисьори Bilstein, уголемени спирачни дискове, променени предни колони и усилвател на звука на мотора.

Спортната версия MX-5 RS получава спортни отопляеми седалки Recaro, тапицирани с Nappa и Alcantara, система за наблюдение на слепите зони и огледала с камери за задно виждане, аудио система Bose с девет тонколони, DVD-плейър и цифров TV-тунер.

Цената на роудстъра с добавка  RS  ще бъде 3 196 800 йени, а базовата версия на MX-5 в Япония струва 2 494 800 йени. Ако оценим цялото допълнително оборудване, увеличението на цената не е чак толкова голяма. Но за тези, които искат истински спортни емоции, американското подразделение на компанията просто предлага състезателната версия MX-5 Cup  (цената в САЩ е 53 000 долара).

Производителят твърди, че автомобилът е напълно готов за участие в състезания и ще предложи на начинаещите шофьори разумна цена. Трансформацията е направена по традиционна рецепта: опростен интериор с предпазна клетка, състезателни гуми, нови джанти, аеродинамичен бодикит и така нататък.

Състезателната версия е разработена съвместно от Mazda Motorsports и компанията Long Road Racing (Северна Каролина). Тя е предназначена за състезанието Global Mazda MX-5 Cup и редица други. Под предния капак, както и в американската версия на пътния роудстър, е монтиран агрегатът Skyactiv-G 2.0S. Мощността на състезателната версия производителят не съобщава, докато стандартният модел развива 157 к.с. и 201 Нм. Доставките на клиентите на роудстъра  Cup ще започнат по-късно тази година.

Коментари
comments powered by Disqus