Новите регистрации в Европа са се увеличили с 4 % от началото на годината и 38% в България
Opel отново бележи ръст на продажбите по-висок от средния за европейския пазар през септември, продължавайки своята възходяща тенденция. Съгласно предварителните данни, регистрациите на нови автомобили се увеличават с около 5200 броя или с 4,7 процента до 114 100 броя в сравнение със същия период на миналата година. Пазарният дял се увеличава леко достигайки 6.21 процента. Автомобилният производител базиран в Рюселсхайм подобрява обема на продажбите си с около 32 600 броя или четири процента за първите девет месеца на текущата година – независимо от оттеглянето от руския пазар. Броят на новите регистрации от 850 000 означава леко увеличаване на пазарния дял до 5,87 процента.
“Новите ни модели съответстват на вкусовете на нашите клиенти в Европа. Ние продължаваме да растем – независимо от оттеглянето от руския пазар – и сме оптимисти за следващите месеци. Отзивите, които получаваме за новата Astra, която отбеляза своята премиера при дилърите в Германия на 10 и 11 октомври са страхотни. Тя ще осигури на продуктовата офанзива допълнителен тласък,” отбелязва Петер-Кристиян Кюсперт, вицепрезидент продажби и следпродажбено обслужване на Opel Group. Успешният SUV модел Mokka (+26 процента), Corsa (+8 процента) и малкият лайфстайл автомобил ADAM (+4 процента) са основните двигатели в сектора на леките автомобили за първите три тримесечия.
В сравнение със същия период на миналата година Opel е продал повече автомобили за първите девет месеца на 19 пазара. Базираният в Рюселсхайм автомобилен производител бележи ръст на продажбите на най-големите европейски пазари като Италия (+20 процента), Испания (+18 процента), Франция (+5 процента), Обединеното кралство (+4 процента) и Германия (+3 процента).
В България продажбите на Opel за първите девет месеца са нараснали с 38 процента, а само през септември в сравнение със същия месец от миналата година – с близо 40 процента. Впечатляващо е пазарното представяне на новата Corsa, от която са продадени 78 процента повече от предишния модел за първите три тримесечия на миналата година. Mokka продължава да бъде хитов малък SUV и на третата година от пазарната си премиера в България са продадени с 54% повече автомобила от същия период на предходната година. Opel Insignia продължава да бъде един от най-харесваните модели в средния клас и при него нарастването на продажбите тази година е с 41 процента. Най-впечатляващ обаче е ръстът на продажбите на Meriva, от която тази година са регистрирани 15 пъти повече бройки от същия период на миналата година.
Гамата от лекотоварни автомобили на Opel също бе особено популярна както през септември, така и за първите девет месеца. Регистрациите на Opel за септември бележат ръст от около 42 процента (средно за пазара: 7 процента) или над 11300 броя в сравнение със същия месец на миналата година. Като цяло, продажбите за първите девет месеца на годината бележат ръст от около 26 процента до 75 900 броя в сравнение със същия период на миналата година. Пазарният дял се увеличава с 0,6 процентни пункта до 4 процента. И трите лекотоварни модела отбелязват ръст на обема на продажбите. При Movano той се изразява с 35 процента, при Vivaro с 37 процента, а Combo бележи увеличение от над 11 процента.
Грую
Нормално след като фолксваген се самоубиха ритуално.