Появиха се нови данни за времето на прототипите на автомобила по време на тестовете
Шефът на Tesla – Илън Мъск, в своя туитър посочи началната дата на серийното производство на „горещия модел S Plaid с пет врати - октомври-ноември 2020 г. Междувременно се появиха нови данни за времето на прототипите на автомобила по време на тестовете на пистата Нюрбургринг. Няма обаче официална информация от компанията. Но наблюдатели със хронометър в ръцете си уверяват, че най-добрият показател е 7:23 (по-специално auto motor und sport твърди това). Мъск също отговори на тези информации. Той не посочва точни числа, но написа: „Това е само началото. Очакваме това време да бъде подобрено от серийната версия. "
Зад волана на прототипите един след друг се сменят професионалните пилоти: немецът Томас Муц и шведите Андреас Симонсен и Карл Ридквист.
Неофициалното време на Tesla S Plaid е с 19 сек по-добро от това на електрическия седан Porsche Taycan, постигнато през август . Но Taycan е сериен модел, който вече е представен на пазара, а Tesla Model S Plaid тепърва ще се превърне в такъв.
В хода на тестовете на прототипите на пистата Нюрбургринг се извършват и промени. Интересното е, че автомобилите в последните им изпитания са използвали несерийни: тестовите гуми Michelin Cup 2 R бяха сменени с Goodyear Eagle F1 Supersport RS с профил, който не е в каталога на производителя. Goodyear изглежда е предоставил на Tesla някакъв прототип или специална версия на тези гуми.
Шефът на Tesla казва, че в Model S се появяват нови седалки в задната час (конфигурация със седем места), които са по-големи от предишните и могат да се настанят по-големи хора.
Той също потвърди: новият Model S има три електромотора (при сега произвежданите - само два, дори и при версията P100D. Същата схема (един мотор отпред, два отзад) се очаква на новия роудстър.
В своите информации Мъск казва, че подобно модифицирани Model X и Roadster ще бъдат пуснати малко по-късно след Model S Plaid. И сякаш най-добрият Roadster ще успее да подобри рекорда на Нюрбургринг за серийни пътни модели (сега той е 6: 44.97, постигнат миналото лято от купето Lamborghini Aventador SVJ).