Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz C

След сравнително спорното качество на предшественика актуалната гама 204 връща надеждността и качеството на характерното за Mercedes ниво.

Класическа радиаторна решетка със звезда върху капака или Avantgarde с голяма, интегрирана в радиаторната решетка звезда – последното издание на С-класата от 2007 година върна в долния сегмент на средния клас типичните ценности на Mercedes, като комфорт, солидна изработка и функционалност. Единствено забележки имаше по отношение на усещането в интериора, при това само до обновяването от 2011 година. Въпреки визуалната свързаност с новото поколение, всъщност компактният Mercedes CLC (от 2008 до 2010 г.), технически е обвързан с моделната линия 203 и едва през 2011 година бе сменен с Mercedes С Coupe.

Двигател: Диапазонът от задвижващи агрегати е много широк и включва от четири- до осемцилиндрови мотори с диапазон на мощност от 120 до 487 к.с. Изборът се затруднява обаче от многобройните промени при тях по време на моделния живот. Ако изминавате по-малко от 15 000 км на година, можете да се насочите и към базовия бензинов Mercedes C 180. При по-дълъг годишен пробег е добре да изберете четирицилиндров дизел, който в началото при преминаването към моделната линия OM 651 през 2009 година имаше някои проблеми (с подгревните свещи) и не принадлежи към най-хармоничните и икономични агрегати. При V6 моторите дизелите имат предимство пред бензиновите.

Каросерия: Въпреки по-високата цена, доплащането за по-просторното и гъвкаво комби си заслужава. Купето предлага по-малко място и комфорт при качването отзад, но пък осигурява багажен обем от 450 литра и сгъваща се задна седалка.

Изработка: Интериорът не блести с особено благородно излъчване, но и след 100 000 километра изглежда като нов. Рядко могат да бъдат открити признаци на поява на ръжда.

Безопасност: Дори в базово ниво на оборудване С-класата на Mercedes предлага спирачки на ниво и множество системи за защита от катастрофа. Като опции могат да се поръчат биксенонови светлини за завой, странични въздушни възглавници отзад, парктроник, както и системи за предупреждение при непреднамерено напускане на лентата.

Ходова част: Базовата настройка на окачването комбинира добри абсорбиращи качества и сигурно поведение с прецизна, но не чак вълнуваща управляемост. Спортното окачване с 18-цолови гуми влошава комфорта, а системата за двойно предаване, която подобрява сцеплението, увеличава разхода на гориво с около 1,5 л/100 км.

Кой двигател ви препоръчваме

Изключително популярен и изгоден като експлоатационни разходи е базовият дизел с нива на мощност от 136 и 170 к.с., най-добре в комбинация с автоматична трансмисия. Хората, пътуващи по-малко, могат да се насочат и към бензиновия Mercedes C 180, а тези, които изминават много километри – към V6 турбодизела.

Спецификации на двигателите на Mercedes-Benz C
Кой тип каросерия да изберете

Практичното комби на С-класата е харесвано наравно със седана. Купето с две врати Mercedes CLC е базирано на предшественика.

От коя година да е моделът

В началото на производството четирицилиндровият дизел OM 651 има някои конструктивни проблеми. С обновлението на модела през 2011 година интериорът става по-висококачествен.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Достатъчно функционален е и базовият вариант, но за около 2000 евро допълнително Elegance предлага повече хром и дърво, Avantgardе включва и споменатата спортна решетка.

Каква е цената

Седаните от първите години на производство стартират от 12 000 евро, за един Mercedes C 200 CDI T от 2009 година трябва да извадите 18 000 евро.

Цени на Mercedes-Benz C в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, C-класата осигурява достойно представяне на марката в този клас с високо качество и ниско ниво на повреди дори при големи пробези. В случай че последните са с автоматична трансмисия, е добре да се провери износването на спирачките. Поради рядкото използване на ръчната спирачка трябва да се провери и нейното състояние. Понякога, макар и рядко, се появяват проблеми със светлините. Благодарение на доброто представяне на C-класата във всички категории пробег, тя заема второ място в класацията „Най-добър във всички класове”.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus