Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Outlander

Mitsubishi започна да сърфира върху SUV вълната сравнително късно. Outlander доказва, че това не е непременно недостатък.

Когато става дума за сцената, където дефилират модните явления в автомобилостроенето, незабележимостта е по-скоро недостатък. Нито с първото поколение на модела, нито с второто, появило се през 2007 година, Mitsubishi не демонстрираше стремеж към иновации. Outlander криеше качествата си на друго място. Във всичките пет групи от възли и системи Dekra години наред отбелязва пълна незабележимост – тоест никакви открояващи се дефекти. От това се надяват да спечелят и конструктивно почти идентичните му събратя Citroеn C-Crosser и Peugeot 4007. С третото поколение на модела (2012) обаче настъпи краят на тази симбиоза.

Двигател: В първото си поколение Mitsubishi Outlander се предлагаше само с бензинови мотори. Едва при второто, от 2007 година нататък, към тях бяха добавени грубоватият двулитров TDI с помпа-дюза на VW и 2,2-литровият common rail дизел на PSA. Бензиновите версии останаха в гамата, но играят несъществена роля на пазара за употребявани автомобили.

Каросерия: Като ранен представител на компактния SUV клас, първият Mitsubishi Outlander прилича по-скоро на комби с увеличен просвет. Той обаче предлага достатъчно място и на задните седалки, а освен това и гъвкаво багажно пространство, достигащо 1691 литра. Монтираните по желание седалки от третия ред се сгъват и потъват в пода.

Изработка: Всички тестове на auto motor und sport свидетелстват за приличната изработка на Mitsubishi Outlander. При техническите прегледи правят впечатление единствено повишените стойности на вредни вещества в отработилите газове. Поради това е за предпочитане употребяваният автомобил да е минал на преглед наскоро преди покупката.

Безопасност: Тестовете констатират добри качества на Outlander и по отношение на всички аспекти от сигурността на пътя. На борда винаги е налице ESP, както и ABS. За пасивната безопасност през 2008 г. Euro NCAP е присъдил 4 звезди.

Ходова част: За един модерен SUV модел двойното предаване би трябвало да е нещо естествено. От 2010 година обаче Mitsubishi Outlander се доставя и в 2WD версия – наистина, отначало само с бензинов мотор. Не са предвидени понижаваща предавка или механични блокировки за тежък пресечен терен. Независимото окачване с комфортни настройки обаче осигурява добри качества за продължителни пътешествия.

Кой двигател ви препоръчваме

Еднозначно – 2.2 Di-D със 156 к.с. Дизелът с впръскване common rail, произхождащ от асортимента на френския концерн PSA, е преди всичко значително по-комфортен от агрегата с помпа-дюза в моделите от по-ранни години. В сравнение с бензиновите мотори 2.2 Di-D също е по-добрият избор. Неговият стандартен разход от седем литра на 100 км е по-скоро оптимистичен за един тежащ почти 1800 килограма модел с двойно предаване, но и регистрираният в тестовете среден разход от 8,5 л/100 км също е в приемливи граници.

Спецификации на двигателите на Mitsubishi Outlander
Кой тип каросерия да изберете

От коя година да е моделът

Особено интересни би трябвало да са сравнително новите екземпляри от второто поколение на модела след модернизацията от 2010 г. При нея оборудването на Mitsubishi Outlander беше подобрено, а гамата беше разширена с вариант с предно предаване, както и с новия дизелов мотор 2.2 Di-D, за който се предлагаше и предавателна кутия с два съединителя.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Като употребяван автомобил Mitsubishi Outlander се предлага с до пет различни нива на оборудване, които отчасти са свързани и с определени двигатели. Например безстепенната CVT трансмисия се комбинираше само с един бензинов мотор, развиващ 170 к.с. Ако търсите седемместен вариант на Outlander, трябва да се насочите към най-високите нива на оборудване Intense и Instyle, при които двете потъващи в пода на багажника, използваеми само в краен случай седалки са част от серийната екипировка. Такива екземпляри с пробег около 100 000 км могат вече да се намерят за около 7000 евро.

Каква е цената

Въпреки че новото издание се предлага практически на същата цена, овехтяването на предишния модел е в рамките на нормалното. Това намира отражение и в сравнително стабилните цени на употребяваните автомобили. Експлоатационните разходи са обичайни за този клас, разходът на гориво е на приемливо равнище.

Цени на Mitsubishi Outlander в Германия
Колко е надежден

Мнението на експертите от Dekra: Произвежданото от 2006 година второ поколение на Mitsubishi Outlander се представя по-добре от средното ниво във всички категории. Интересното е, че с нарастване на пробега последователно се увеличава и преднината му спрямо средните стойности за класа. Сравнително често откривани дефекти са лошо регулирани светлини, износени спирачни накладки и грешки при бордовата диагностика.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus