Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A2 Concept: Ще го бъде!

02.09.2011 10:02
Туит

Audi потвърди официално информацията, че A2 ще има наследник. Прототипната версия на мъника ще дебютира във Франкфурт този месец, а серийната – вероятно в Женева догодина.

Първата генерация на A2, която се появи на пазара през 1999 г. и остана в продажба до 2005 г., бе един от най-интересните модели за времето си, тъй като бе единственият автомобил в сегмента с алуминиево шаси. „Микрованът” обаче ще претърпи серия от трансформации във втората си генерация. Той отново ще използва ASF технологията, но ще представлява хечебк с пет врати, който е по-малък от своя предшественик. Габаритите на модела, който ще дебютира във Франкфурт, са 3,80 х 1,69 х 1,49 м, докато на оригиналния A2 – 3,95 х 1,74 х 1,42 м.

На този етап инголщатци не дават подробна техническа информация за новия A2, който вероятно е базиран на платформата на A1, но скъсена. Според официалното съобщение за пресата мини хечбекът ще предоставя „достатъчно място за четирима”. „Централната конзола е прикачена към седалката на водача, а задната излиза между двете седалки на задния ред”, като при тази конфигурация подът на автомобила е плосък от вътрешната си страна. Товарното отделение е разделено на две нива, а благодарение на нестандартната конфигурация на салона предоставя достатъчно пространство дори за велосипед, при положение че свалите предното му колело.

Единствената информация около силовия тракт на прототипа гласи, че новият A2 разполага с „мощна електрическа система за задвижване, която гарантира гъвкавост, динамика и дълъг пробег”. И докато прототипът е електромобил, то бъдещата серийна версия ще разполага и с класически вариант с високоефективни ДВГ успоредно с EV модификацията, която от своя страна трябва да се конкурира с новия i3 на BMW.

Коментари
comments powered by Disqus